امام جمعه موقت بندرعباس گفت: طبق فرموده حضرت امام خمینی (ره) مسئولان باید خدماتی را که انجام می دهند به مردم بگویند، اما باید خدمات را صادقانه بیان کرد و از انکار خدمات دولت های گذشته نیز دوری شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس؛ حجت الاسلام سید عباس تقوی در خطبه های نماز جمعه بندرعباس ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) به فرارسیدن هفته دولت اشاره کرد و بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر مردانی بودند که خود را در راه نظام و انقلاب اسلامی فدا کردند.
 
وی ادامه داد: طبق فرموده حضرت امام خمینی (ره) مسئولان باید خدماتی را که انجام می دهند به مردم بگویند، اما باید خدمات را صادقانه بیان کرد و از انکار خدمات دولت های گذشته نیز دوری شود.
 
امام جمعه موقت بندرعباس در ادامه سخنان خود موضع رئیس جمهور در خصوص استیضاح وزیر علوم را قابل تقدیر دانست و افزود: رئیس جمهور با این مواضع خود دشمنان را ناامید کرد و باید توجه داشته باشیم که استیضاح حق مجلس است.
 
تقوی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز این نکته را متذکر شده بودند که دانشگاه نباید باشگاه سیاسی باشد بلکه دانشگاه باید دانشگاه باشد و باید مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدانند که همین گروه های سیاسی تندرو باعث سرنگونی وزیر و معاونینش می شوند.
 
وی در ادامه به طرح دولت برای خروج از رکود اقتصادی اشاره کرد و گفت: این طرح باید با بررسی دقیق و برای خروج از بن بست های اقتصادی اجرایی شود و مسئولان باید اشتغال جوانان را جدی بگیرند اما متاسفانه برخی متوجه این مشکل نیستند.
 
امام جمعه موقت بندرعباس اظهار داشت: اشتغال حق هر جوان است و حیف است سنگ جوان را بر سینه بزنیم اما برای نان شبش فکری نکنیم و آیا اگر امیر المومنین(ع) جوانی را می دید که نان و آب نداشت، می توانست آرام بنشیند و به زندگی اش ادامه دهد؟ می دانم که بسیاری از مسئولان در تلاش برای حل این موضوع هستند اما باید تلاش ها بیشتر و جدی تر باشد.
 
تقوی همچنین به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای به کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: بخش از توافق هسته ای به گروه 1+5 و بخشی دیگر به رئیس سازمان انرژی اتمی سازمان ملل واگذار شده است و این موضوع چیزی جز وقت تلف کردن و آزار مردم ایران اسلامی نیست و نباید به این کشورها امید بست زیرا این ها تا زمانی که کشورمان تسلیمشان نشود، راضی نمی شوند و آن ها باید این آرزو را با خود به گور ببرند.
 
وی خاطرنشان کرد: غزه نماد مقاومت سیاسی و اجتماعی یک ملت آزاده است و اسرائیل شکست خورده و آمریکا که خود در منجلاب فرگوسن گرفتار شده است و آنقدر جنازه حقوق بشر در آن متأفن شده که صدای مردمش درآمده است، به حمایت از این کشور درنده و جنایتکار می پردازد، آیا می شود به اینچنین کشوری که در تضاد با ملت ایران است اعتماد کرد و دل بست.
 
امام جمعه موقت بندرعباس با گرامیداشت روز پزشک، عنوان کرد: باید از جامعه پزشکی تشکر کرد که ناله و درد و رنج بیماران را لمس و یک عمر خدمت بی منت می کنند و شب و روز خود را در راه رفاه حال مردم خرج می کنند.
 
تقوی بیان داشت: قله خدمات دولت یازدهم را در بخش سلامت است و تلاش برای تداوم این رضایت مردم در بخش سلامت اصلی اساسی است که به حق وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی به خوبی در مسیر یکی از مطالبات رهبری که مردم جز درمان بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند، گام برداشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بندرعباس ، نماز ، جمعه ، دولت ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.