زنجان/

طرح توسعه حرم امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان به منظور جذب گردشگر

طرح توسعه حرم امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان به منظور جذب گردشگران بیشتر و همچنین ایجاد فضای بیشتر برای حضور زائران ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ؛با بیان اینکه در حال حاضر استان زنجان از وجود پیکر مطهر، بیش از 160 امامزاده برخوردار است، گفت : طی سنوات گذشته اقدامات مختلفی در بازسازی و توسعه این حرم امامزادگان صورت گرفته است.

باقری با اشاره به طرح توسعه حرم امامزادگان افزود : یکی از امامزادگانی که طرح توسعه حرم آن طی سنوات گذشته در حال پیگیری و اجرا است، امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان است.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه حرم امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان به منظور جذب گردشگران بیشتر و همچنین ایجاد فضای بیشتر برای حضور زائران ایجاد می‌شود، ادامه داد: خوشبختانه در مراحل قبل مشارکت خیرین در طرح بسیار تاثیرگذار بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در فاز نخست با اجرای طرح توسعه، فضای حرم امامزاده سید ابراهیم (ع) 350 هزار متر مربع به فضای این حرم امامزاده افزوده شد، خاطر نشان کرد : امیدواریم در این فاز نیز با مشارکت خیرین بتوانیم، طرح توسعه را به نحو احسن اجرایی کنیم.


برچسب ها: طرح ، توسعه ، امامزاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.