توکلی گفت:با اجرای طرح تحول سلامت و افزایش 17درصدی مراجعات، کمبود نیروی کادر درمانی فشار مضاعفی را بر پرسنل ایجاد کرده است.

نادر توکلی رئیس بیمارستان رسول اکرم در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: بیمارستان رسول اکرم 850 تخت مصوب دارد که 700تخت آن خالی است و قطب درمان منطقه غرب تهران محسوب می‌شود که در کلیه رشته‌های درمان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح تحول سلامت ارتقای ویزیت کلینیک ویژه، کاهش پرداخت از جیب مردم، رایگان شدن زایمان طبیعی و ارتقای هتلینگ را و  مقیم شدن متخصصان را در این بیمارستان شاهد هستیم.

در بحث مقیم شدن متخصصان در حال حاضر متخصصان داخلی، جراحی، اطفال، زنان،بیهوشی، جراحی اعصاب، ارتودنسی، جراحی عروق، اورژانس در  بعد از ظهر و شب در بیمارستان ‌های مقیم هستند.

توکلی با بیان اینکه پرداخت پرسنل بیمارستان به روز شده است؛ عنوان کرد:‌چالش عمده‌ای که با آن رو به رو هستیم کمبود نیروی کادردرمان و فشار مضاعف به پرسنل بیمارستان است که با شروع اجرای طرح  و افزایش 17درصدی مراجعات رسیدگی و پاسخگویی به مراجعین را با مشکل مواجه کرده است. بنابراین وزارت بهداشت مجوز استخدام کادر نیروی درمانی را به بیمارستان ها بدهد تا بیمارستان ها به خوبی پاسخگوی بیماران باشند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار