اردبیل/

بهره برداری از 4 طرح تولیدی و صنعتی در نمین

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل چهار طرح بزرگ تولیدی و صنعتی در شهرستان نمین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ کارخانه آذر ساروج سبلان در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل با 24 میلیارد توماناعتبارو تولید سالانه 150 هزار متر مکعب بتن سبک اتوکلاو و ملات خشک شده و اشتغال‌زایی 35 نفر به بهره‌برداری رسید.

همچنین در این مراسم شرکت فولاد سپهر سبلان با 37 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی نمین به بهره‌برداری رسید که با تولید سالانه 70 هزار تن شمش فولاد برای 200 نفر فرصت شغلی مستقیم و 700 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

چهارمین کارخانه‌ای که وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رساند واحد تولیدی چسب صنعتی فرمالین با توان تولید سالانه 25 تن و اشتغال‌زایی 40 نفر بود که به عنوان یکی از واحدهای تولیدی آرتاپلاست نمین با سرمایه‌گذاری 8.5 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان نمین واحد ماشین‌سازی و ساخت تجهیزات خط تولید و افزایش ظرفیت تولید 40 درصدی شرکت آذر ساروج سبلان نمین نیز کلنگ‌زنی شد تا در 12 ماه با 15 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.