عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: اصلاح اساسنامه‌ فدراسیون فوتبال ربطی به فیفا‌ ندارد تا آن را تائید کند.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر طبق ماده 32 آئین نامه‌، اصلاح اساسنامه‌ با پیشنهاد اعضای مجمع فدراسیون فوتبال صورت می‌گیرد و ارتباطی به فیفا ندارد تا آن را تایید کند.
 
 عابدینی در ادامه بیان  کرد: آن موقعی که اساسنامه‌ فدراسیون فوتبال نوشته شد یک نسخه‌اش به فیفا داده شده تا آن را تائید کند بر این اساس دیگر نیازی نیست اصلاح اساسنامه‌ الان به تائید فیفا برسد.
 
 وی درباره نحوه انتخاب نواب رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: نواب رئیس انتخاب می‌شوند و از طریق انتصاب تعیین نمی‌شوند  اما مشکلی که در این خصوص وجود دارد این است که رقابتی در انتخاب نواب رئیس وجود ندارد.
 
عابدینی در ادامه بیان کرد: به نظرم برای انتخاب نواب رئیس باید پنج نفر کاندید شوند و فقط یک نفر نامزد نشود اگر رقابتی در انتخاب نواب رئیس وجود نداشته باشد آن وقت سالم سازی انتخابات از بین می‌رود.
 
وی تصریح کرد: ما با عزیز محمدی و تاج به عنوان نواب رئیس در سال‌های گذشته مشکلی نداشتیم هم اکنون با نائب رئیسي آیت الهی و تاج هم مشکلی نداریم.
 
عابدینی درباره انتخاب نواب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: موقعی که رئیس فدراسیون فوتبال رای آورد نائب رئیس اولش را به مجمع پیشنهاد می‌دهد و اگر آن فرد مورد نظر تائید مجمع قرار نگرفت رئیس فدراسیون نفر بعدی را معرفی می‌کند. بر این اساس نواب رئیس انتصاب نمی‌شوند بلکه انتخاب می‌شود.

وی بیان کرد: در مجتمع قبلی فدراسیون فوتبال من جزءو کسانی بودم که مخالف انتخاب نواب رئیس طبق روال قبلی بودم. پیشنهاد من و دو نفر دیگر اعضای هیأت رئیسه به این شکل بود که نواب رئیس مثل رئیس فدراسیون فوتبال باید ثبت نام کنند و بعد از اینکه در گزینش تأیید و کاندیدا شدند اعضای مجتمع به آن‌ها رأی بدهند، نه رئیس فدراسیون فوتبال خودش نواب را تعیین کند.
 
وی در ادامه بیان کرد: به نظرم انتخاب نواب رئیس به وسیله فدراسیون فوتبال فرد بعدی را فنا می‌کند. نواب رئیس در فیفا انتخابی است و شخص بالاتر به تنهایی آن‌ها را انتخاب نکرده است. در کار، اجرای قوانین و مقررات تعیین کننده هستند و عاطفه و احساس نقش ندارد.
 
عابدینی بیان کرد: انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال موضوع جدیدی نیست و اعضای مجمع بعد از جلسه مجمع اعتراضي نکردند که فردوسی‌پور بعد از چند سال این موضوع را وسط کشیده است.
 
مدیر عامل سابق داماش گیلان درباره وضعیت این باشگاه گفت: تیم داماش گیلان منحل نشده بلکه این باشگاه داماش است که می‌خواهیم واگذارش کنیم. به هر حال باشگاه داماش گیلان را نمی‌توانیم اداره کنیم چرا که منبع درآمدی نداریم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم بازی مهم و حساسی با ملوان بندر انزلی دارد و به خاطر همین در مورد این تیم بعد از بازی هفته چهارم صحبت می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فدراسیون ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار