مدیرعامل تیم فوتبال داماش گیلان گفت: باشگاه پرسپولیس دچار عدم ساختار شده است و افرادی حضور دارند که می‌خواهند هویتش را بگیرند و باید حفاظت شود.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص باشگاه پرسپولیس اذعان داشت: باشگاه پرسپولیس دچار عدم ساختار شده است و افرادی حضور دارند که می‌خواهند هویتش را بگیرند و باید حفاظت شود.


وی افزود: معتقدم کسانی که حرفی برای گفتن و اظهار نظری درخصوص باشگاه پرسپولیس دارند و اختیاردار هستند جلسه بگذارند و به مشکلات رسیدگی کنند، برخی افراد هویت پرسپولیس را می‌گیرند و به خود اختصاص می‌دهند اما اشخاصی هم مانند علی پروین، ابراهیم آشتیانی و فریدون معینی هستند که نقش بسزایی در این باشگاه داشتند و هویتش را حفظ کردند.

امیر عابدینی در ادامه افزود: این اختلافات ریشه‌دار است و از گذشته ادامه دارد و باید وزارت ورزش و جوانان یک نماینده تام‌الاختیار را مشخص کند که در جلسات حضور پیدا کرده و ناظر تمام هرج و مرج‌ها باشد و مشکلات را به مسئولان ابلاغ کند تا رفع و رجوع شود.

مدیر عامل تیم فوتبال داماش درخصوص منحل شدن این باشگاه اظهار داشت: انحلال این باشگاه به این دلیل است که هیچ فعالیتی ندارد و منحل بودنش را اعلام کردم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار