سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان گفت: در جلسه امروز کمیسیون، گزارش جامعی از سوی وزارت بهداشت درخصوص استفاده از روغن پالم در لبنیات و نوع برخورد با شرکت‌ها و کارخانجاتی که در تولید این محصول نقش داشتند، ارائه شد.

"محمد حسین قربانی" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جزئیات جلسه‌ امروز کمیسیون بهداشت و درمان اظهار داشت: جلسه امروز با حضور وزیر بهداشت و معاونین وی برگزار شد و گزارش جامعی از سوی وزارت بهداشت درخصوص استفاده از روغن پالم در لبنیات ارائه شد.

وی ادامه داد: در این گزارش نوع برخورد با شرکت‌هایی که در تولید این محصول نقش داشته‌اند بیان شد و راهکارهایی به منظور جلوگیری از تولید آن و همچنین ایجاد اعتماد به مردم جهت استفاده از لبنیات ارائه شد.

قربانی تصریح کرد: وضعیت دو استان فارس و مازندران که طرح پزشک خانواده بعنوان پایلوت در آنجا اجرا می‌شود مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان در پایان خاطرنشان کرد: گزارش روسای دانشگاه‌ها با حضور نمایندگان 2 استان فارس و مازندران ارائه شد و مشکلات در حوزه پزشک خانواده از جمله تزریق نقدینگی به دانشگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار