سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص شایعه‌ کنار رفتنش از هیات مدیره استقلال گفت: این موضوع صحت ندارد و من همچنان در خدمت استقلال و هواداران این تیم هستم.

سیدسعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نمی‌دانم برخی از رسانه‌های خبر کناره‌گیری‌ام از استقلال را از کجا آورده‌اند من مشکلی با رییس هیات مدیره استقلال ندارم که بخواهم استعفا بدهم.

سخنگو‌ی باشگاه استقلال در مورد اختلاف اعضای هیات مدیره با یکدیگر اظهار داشت:‌ اختلافی بین اعضای وجود ندارد در بین اعضای هیات مدیره همدلی و اتحاد وجود دارد، من عضو هيات‌های مختلفی بوده‌ام و تا الان هیات مدیره‌ای را ندیده‌ام که اینقدر اعضای آن با یکدیگر هماهنگ باشند.

وی درباره شایعه جر و بحث بین اعضای هیات مدیره استقلال بیان کرد‌: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد اعضای هیات مدیره با همدلی و هماهنگی کارشان را انجام می‌دهند.

افجه‌ای تصریح کرد:‌ اعضای هیات مدیره نظرات شخصی خود را می‌دهند و ربطی به مجموعه باشگاه استقلال و مصوبات هیات مدیره ندارد، هر کدام از اعضای هیات مدیره گوشه‌ای از کار باشگاه استقلال را گرفته‌اند و انجام می‌دهند.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد حضور کمرنگ نجف‌نژاد در جلسات هیات مدیره افزود: نجف‌نژاد در جلسه روز یکشنبه شرکت کرد و اختلافی هم با اعضای هیات مدیره ندارد، به هر حال ما با نجف‌نژاد تعامل داریم و به خاطر اینکه حضور وي در جلسات هیات مدیره تداخل با مجلس نداشته باشد سعی می‌کنیم از این به بعد جلساتمان را طوری تنظیم کنیم که نجف‌نژاد هم بتواند در جلسات شرکت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است تکلیف سقف بودجه باشگاه کاهش پیدا کند، در جلسه آینده هیات مدیره مشخص می‌شود و ما آن را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

گفتنی است، بر طبق شنیده‌ها، اعضای هیات مدیره استقلال با یکدیگر اختلاف دارند و احتمال اینکه چند عضو از هیات مدیره توسط وزارت ورزش تغییر کند وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار