تکرار//افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کاهش هزینه‌های باشگاه باید تشویقی داشته باشد/ جناب حسینی شأن باشگاه استقلال را هواداران مشخص می‌کنند نه شما!

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص جلسه هیأت مدیره گفت: این جلسه غیررسمی و به نوعی هم‌اندیشی بود اما در جلسه هفته آینده که رسمی است در مورد نقل و انتقالات صحبت می‌کنیم.

سید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: موضوع خاصی در جلسه دیروز هیأت مدیره مطرح نشد چراکه جلسه غیررسمی و یک هم‌اندیشی بود.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه بیان کرد: به هر حال نقل و انتقالات هنوز تمام نشده و چند نفر ماندند تا لیست نهایی شود. همچنین گزارش نهایی از سوی افشارزاده نیامده بود تا آن را در جلسه هیأت مدیره بررسی کنیم.

وی درباره اینکه سقف بودجه استقلال از مبلغ تعیین شده بالاتر رفته، بیان کرد: همان رقمی که تاج در جلسه هیأت رئیسه گفته بود یعنی 16 میلیارد سقف بودجه باشگاه استقلال است که با کامل شدن مدارک، قرارداد چند نفر از کادر فنی جمعا حدود 16 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌شود.

افجه‌ای در ادامه بیان کرد: مسئله مهمی که کمتر مورد توجه مسئولان بوده کاهش هزینه‌های استقلال نسبت به سال‌های گذشته است ما سیر نجومی قیمتی نداشتیم.

سخنگوی باشگاه استقلال تصریح کرد: به دو دلیل توانستیم در حدود 50 درصد هزینه‌ها را کاهش دهیم به هرحال بدهی‌ها و مطالبات گذشته در سقف بودجه 16 میلیارد تومانی گنجانده نشده است.

وی در ادامه بیان کرد: تیم 40 نفره را برای فصل بعد بستیم و توانستیم همه بازیکنان ملی‌پوش را حفظ کنیم و لیست مدنظر سرمربی را جذب کردیم. به هر حال کار سختی بود که توانستیم به خوبی انجام دهیم.

افجه‌ای تصریح کرد: مدیریت باشگاه عامل بزرگ کاهش هزینه‌ها بوده است همچنین تمهیدات مسئولان در رأس آنها وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ برتر در خارج از باشگاه باعث کاهش هزینه‌ها شد.

وی درادامه بیان کرد: اگر ورود و تدبیر مسئولان نبود سقف قراردادها افزایش می‌یافت و هزینه‌ها بی‌رویه بالاتر می‌رفت. تاج هم به این مسئله تاکید کرد که اگر سقف بودجه گذاشته نمی‌شد هم اکنون قرارداد 10 میلیاردی هم وجود داشت.

سخنگوی باشگاه استقلال بیان کرد: جا دارد تشکر و سپاسی از وزارتخانه و سازمان لیگ داشته باشیم که رهنمودهایی برای کاهش هزینه‌ها دادند.

افجه‌ای بیان کرد: همانطور که قرار است با آن‌هایی که افزایش سقف بودجه داشته‌اند برخورد شود، بهتر است برای باشگاه‌‌هایی که کاهش هزینه داشتند هم تشویقی در نظرگرفته شود. به هر حال مسئولان باید هر دو افزایش سقف بودجه و کاهش هزینه‌ها را با هم نگاه کنند.

وی عنوان کرد: ما چند درصدی در سقف بودجه افزایش داشتیم که با وجود 20 میلیون هوادار به نظر می‌رسد که رقم زیادی نیست. به هر حال مسئولان باید نگاه عمیقی به این موضوع داشته باشند.

افجه‌ای در مورد گفته‌های مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال بیان کرد: جناب حسینی اجازه بدهید شأن باشگاه استقلال توسط صاحبان اصلی که همان هواداران هستند، مشخص شود.
همچنین اگر نیاز به پاسخ به حسینی بود به روابط عمومی باشگاه سفارش می‌کنیم پاسخش را بدهد.

سخنگوی باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: عید سعید فطر را پیشاپیش به ملت مسلمان ایران و هواداران استقلال تبریک می‌گوییم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: هزینه ، حسینی ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار