مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ورود بی سر و صدای "هواپیمایی انگلیس" به آسمان ایران + سند ، ارسال پرونده 6 بانک به هیئت انتظامی بانک‌ها در سال 92 / ایجاد تسهیلات جدید با هماهنگی بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی ، سهام شرکت‌های تعاونی آماده واگذاری است و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


افزایش 500 برابری هزینه های عمرانی نسبت به سال گذشته/ تفکیک بدهکاران بانکی در دستور کار/ مردم تاکنون بهره ای از منافع سهام عدالت نبرده‌اند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/28/2523353_430.jpg

طیب نیا صبح امروز در تشریح اقدامات یکسال اخیر وزارت اقتصاد گفت: در ده دقیقه اول ورود به وزارت استارت تدوین برنامه رونق اقتصادی را زدند.

ورود بی سر و صدای "هواپیمایی انگلیس" به آسمان ایران + سند

مشاهده شده که هواپیمای بویینگ 747 هواپیمایی ملی انگلیس "British Airways" به شماره پرواز Ba156 از منطقه شمال غرب کشورمان در حال عبور است.

ارسال پرونده 6 بانک به هیئت انتظامی بانک‌ها در سال 92 / ایجاد تسهیلات جدید با هماهنگی بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی

سیف در خصوص اعلام نام بانک‌های متخلف گفت: به دلیل وجود سپرده‌های مردم در این بانک‌ها، بانک مرکزی از اعلام نام آنها به صورت مشخص خودداری می‌کند.

پرداخت مابه‌التفاوت 3 تا 5 درصدی سایپا به خریداران نقدی / تابع دستورات شورای رقابت هستیم معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: جهت رفاه حال خریداران در مرداد ماه هر خریداری که خودرو خود را به صورت نقدی خرید کرده، اکنون شامل حال کاهش قیمت 3 تا 5 درصدی شده و می‌تواند مابه‌التفاوت قیمت را دریافت کند.

پنجمين جلسه كميته بررسي سانحه هواپيماي آنتونف 140در سازمان هواپيمايي كشوري برگزار شد
پنجمين جلسه كميته بررسي سانحه هواپيماي آنتونف140 با حضور نمايندگان تعيين شده از سوي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در سازمان هواپيمايي كشوري برگزار شد.

تخریب ۴۰ درصدی ۸ هزار واحد مسکونی در شهرستان آبدانان

 معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: حدود ۷۰۰۰ واحد مسکونی در این منطقه دچار خسارت شده‌اند که ۲۶۰۰ واحد مسکونی به دلیل نوسازی خسارت چندان ندیده‌اند.

سهام شرکت‌های تعاونی آماده واگذاری است
 مدیر عامل بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان تهران گفت: مدت زمان عرضه این سهام به مدت یک ماه و مکان آن بانک توسعه تعاون است و مردم می‌توانند با افتتاح حساب در بانک توسعه تعاون از 12 شهریور ماه نسبت به خرید آن اقدام کنند.

اجرای دولت الکترونیک در دولت یازدهم 74 درصد ارتقا یافته/ ایجاد یک درگاه واحد برای ارائه خدمات به شهروندان
 بانک گفت: طی 17 سالی که از اجرای دولت الکترونیک در نهاد ریاست جمهوری می‌گذرد، فقط به میزان 17 درصد این فرآیند در دولت گذشته عملیاتی شد که خوشبختانه در دولت یازدهم تا امروز به 74 درصد ارتقا پیدا کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار