مدیر عامل بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان تهران گفت: مدت زمان عرضه این سهام به مدت یک ماه و مکان آن بانک توسعه تعاون است و مردم می‌توانند با افتتاح حساب در بانک توسعه تعاون از 12 شهریور ماه نسبت به خرید آن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران امید شنعه مدیر عامل بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان تهران از آغاز واگذاری سهام بزرگترین شرکت تعاونی سهامی اقتصادی خاورمیانه از 12 شهریور ماه خبر داد.

وی گفت: در گام اول این واگذاری این سهام با شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان تهران شروع خواهد شد.

مدیر عامل بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان تهران با بیان اینکه مبنای قانونی این واگذاری اصل 44 است ادامه داد: بر اساس اصل 44 قانون اساسی اقتصاد تنها نباید در انحصار دولت باشد بلکه با ایجاد زمینه های لازم برای ورود مردم به اقتصاد می توان سهم 25 درصدی تعاون را تکمیل کرد.

شنعه تاکید کرد: این شرکتها با عضویت حداقل نیم درصد مردم آن شهرستان رسمیت می یابد که در استان تهران افراد باید یا ساکن تهران باشند یا متولد تهران باشند و یا شاغل در تهران باشند.

وی تسریع در فرایند های اقتصادی را نتیجه اجرای این طرح ها دانست و اضافه کرد: هدف اصلی تقسیم سرمایه بین مردم است و با آغاز واگذاری این سهام شاهد تحول در روند فعالیتهای اقتصادی شهرها به ویژه بخش های عمرانی خواهیم بود.

شنعه گفت: مدت زمان عرضه این سهام به مدت یکماه و مکان آن بانک توسعه تعاون است. مردم می توانند با افتتاح حساب در بانک توسعه تعاون از 12 شهریور ماه نسبت به خرید آن اقدام کنند.

مدیر عامل بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان تهران در پایان گفت: ارزش این سهام از 90 هزار تومان تا 22 میلیون تومان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار