مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای فروش 50 میلیارد تومان اوراق مشارکت وقفی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی‌اراکی گفت: 9 پروژه از 14 پروژه بازسازی و نوسازی بقاع متبرکه سطح استان کرمانشاه در مراحل پایانی ، افتتاح و بهره‌برداری است.

وی در ادامه گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و جذب اعتبارات از سازمان بالغ بر 70 میلیارد ریال برای بازسازی مساجد سطح استان جذب شده است.

 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود : مقدمات طرح فروش اوراق مشارکت وقفی در سطح استان فراهم شده و بعد از تأیید آغاز خواهد شد، اما این طرح در حال بررسی‌های نهایی است و در صورت تصویب کرمانشاه سومین استان کشور در این زمینه خواهد بود.


حسینی‌اراکی خاطرنشان کرد: در طرح اولیه قرار شده که هر اوراق با قمیت 100 هزار تومان به فروش برسد و پیش‌بینی شده که در طرح اولیه 50 میلیارد تومان اوراق مشارکت وقفی در سطح استان به فروش برسد.

وی یادآور شد: بانک ملت برای فروش این اوراق مشخص گردیده است و اوراق بعد از فروش در بخش دارو و درمان و احتمالاً برای ساخت یا تکمیل یک بیمارستان مجهز استفاده شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: دو استان تهران و فارس به‌عنوان پایلوت طرح فروش اوراق وقفی انتخاب شده‌‌اند که با موفقیت ، این طرح را اجرا و در ساخت دو بیمارستان مشارکت خوبی داشته‌اند./ش/ن

برچسب ها: کرمانشاه ، اوراق ، مشارکتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.