سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران از برتری تیمش مقابل پرسپولیس تهران در دیدار دوستانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری میلاد اکبری گفت : تیم فوتبال خونه به خونه مازندران برای انجام دو دیدار تدارکاتی و دوستانه مقابل دو تیم بزرگ پایتخت در تهران حضور دارد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی یک هفته و مسابقه مقابل تیم های پرسپولیس و استقلال تهران تصریح کرد: این اردو به منظور آمادگی بیشتر بازیکنان برای حضور در لیگ انجام می شود.

اکبری درباره برتری خونه به خونه مازندران مقابل پرسپولیس تهران یادآور شد: بازیکنان خونه به خونه امروز در ورزشگاه درفشی فر موفق شد تیم مدعی و پرستاره پرسپولیس تهران را دو بر یک شکست دهند.

سرپرست خونه به خونه مازندران گفت: در بازی امروز علی دایی سرمربی پرسپولیس تهران به خاطر بازی سنگین دیروز مقابل ذوب آهن در ترکیب تیمش از بازیکنان اصلی و جوان بهره می برد که در نهایت منجر به برتری ما شد.

وی در ادامه از برگزاری دیدار دوستانه تیمش مقابل استقلال تهران خبر داد و ابراز داشت: بازیکنان خونه به خونه مازندران در دومین بازی دوستانه شان در تهران روز چهارشنبه بیست ونهم مرداد نیز در کمپ ناصر حجاری به مصاف استقلال می روند.

اکبری هدف از برگزاری اردوی و بازی تدارکاتی در تهران را به درخواست سرمربی و مدیریت باشگاه عنوان کرد و اذعان داشت: دو بازی دوستانه بازیکنان خونه به خونه مقابل تیم های پرسپولیس واستقلال می تواند نقش به سزایی برای موفقیت تیم در لیگ داشته باشد.

سرپرست خونه به خونه مازندران در پایان افزود: در برگزاری اردوی یک هفته ای در تهران برد و باخت برای بازیکنان ما مهم نیست ملاک آمادگی بیشتر بازیکنان مان برای حضور لیگ است.

تیم خونه به خونه مازندران به همراه صنعت ساری، شهرداری جویبار و پرسپولیس شمال به عنوان چهار نماینده مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستند.

محمد نجفی در دقایق 65 و 80 زننده هر دو گل خونه به خونه مازندران مقابل پرسپولیس تهران بود و تک گل پرسپولیس تهران را میثم حسینی در دقیقه 50 به ثمر رساند


برچسب ها: فوتبال ، تهران ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.