معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه‌ی 10از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع به مناسبت روز پزشک خبر داد.

 سید جواد حسینی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه‌ی 10 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: سلامت یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه پایدارشهری به شمار می‌رود که مدیریت شهری برای تحقق این مهم بر اساس رویکرد انسان محور در تلاش است برای جلب مشارکت پزشکان و پر رنگ کردن نقش آنان به طور اصولی و بنیادی در راه ارتقای سلامت شهروندان گام بردارد.

وی با بیان این که پزشکان به دلیل اعتماد مردم به اعضا و به سبب ارائه‌ی خدمات سلامت می‌توانند تأثیر گذاری بیشتری در جامعه داشته باشد افزود: نام گذاری اول شهریور روز پزشک گامی است به سوی پاسداشت و تکریم هر چه بیشتر پزشکان که  اسوه‌ی مفاهیم بلندی چون ایثار، صبر، امید و مهربانی است.

حسینی با اشاره به این که اداره‌ی سلامت به مناسبت روز پزشک برنامه‌هایی را به منظور پیشبرد اهداف اشاره شده برای ارتقا بهبود سطح سلامت شهروندان برگزار می‌کند اشاره کرد و اظهار کرد: در این راستا برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده که می‌توان به بازدید از برخی از بیمارستان‌های منطقه و اهدای لوح تقدیر و شاخه‌ی گل به پزشکان بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها ومطب‌ها برگزاری مراسم تقدیر و تشکر و  اهدای هدیه به پزشکان فعال و نمونه‌ی محلات، بیمارستان‌ها،درمانگاه‌ها،پایگاه‌های بهداشتی و دبیر کانون پزشکان، ویزیت رایگان ویژه‌ی پرسنل در درمانگاه‌ منطقه‌ی10، توزیع بروشور به مناسبت این روز اشاره کرد.

وی افزود: در روز یکم شهریور ماه تیم پزشکی متشکل از دندان‌پزشک، مشاوره‌ی روانشناسی، پزشک عمومی، مشاوره‌ تغذیه و متخصص قلب و عروق در سرای محله سلیمانی و تیموری از ساعت 8صبح الی 13 به صورت رایگان به ارائه خدمات به شهروندان خواهند پرداخت. و شهروندان می‌توانند با ثبت نام در خانه‌های سلامت محل سکونت خود از این خدمات استفاده کنند.

حسینی خاطرنشان کرد:‌ طی مراسمی با حضور مدیران منطقه از پزشکان فعال کانون پزشکان و دبیرمنطقه‌ی و دبیران کانون پزشکان تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/
برچسب ها: برگرزاری ، پزشک ، شاخصه ، تکریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار