رستمی با اعلام این خبر که انتقال فرودگاه مهرآباد به خارج از تهران تا یک سال آینده امکانپذیر نیست گفت: حجم ترافیک در پیک پروازها با اجرای طرح ترافیک در محوطه فرودگاه مهرآباد کاهش چشم‌گیری داشته است.

رستمی، مدیر کل فرودگاه مهرآباد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مسئولان فرودگاه امام خمینی اعلام آمادگی کامل برای ورود حجاج به این فرودگاه کرده‌اند، گفت: مدیران کل فرودگاه امام خمینی تمامی زیرساخت‌های لازم را برای ورود حجاج فراهم کرده است و در حال حاضر منتظر اعلام آمادگی سازمان حج و زیارت هستیم.

مدیر کل فرودگاه مهرآباد در ادامه افزود: فرودگاه امام خمینی تمام تلاش خود را برای پرواز حجاج انجام داده و امیدواریم این طرح امسال  اجرایی شود.
 
رستمی در ادامه اظهار داشت: جابجایی گیت‌های ورودی پلیس و محدود کردن آن تنها به گیت سپاه و بازرسی‌های نامحسوس از جمله اقدامات این فرودگاه به شمار می‌رود.
 
وی با اشاره به اینکه حجم ترافیک در پیک پروازها با اجرای طرح ترافیک در محوطه فرودگاه مهرآباد کاهش چشم‌گیری داشته است، گفت: با اجرای این طرح میزان رضایتمندی مسافران و مسئولان افزایش بسیاری داشته است.

وی با اشاره به اینکه انتقال فرودگاه مهرآباد به خارج از تهران تا یک سال آینده امکانپذیر نیست، گفت: اجرای این طرح نیاز به مطالعات فراوانی دارد و باید تمامی زیرساخت‌های لازم فراهم شود.
 
رستمی در ادامه اظهار داشت: اجرای این طرح باید از لحاظ حمل‌ونقلی، ترافیکی و محیط ‌زیست و خواسته‌های مردم بررسی شود.

مدیر کل فرودگاه مهرآباد در ادامه خاطرنشان کرد: انتقال بخشی از خدمات و محدود کردن فعالیت‌های این فرودگاه با برنامه‌ریزی کافی شاید امکان‌پذیر باشد ولی انتقال آن تا یک سال آینده امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/
 
 
برچسب ها: فرودگاه ، مهرآباد ، انتقال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۱:۲۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
باسلام: چندين سال شده تا حادثه اي رخ ميدهد واكنش ها شروع ميشود در حادثه سقوط هواپيما اخير كه تازه بخير گذشت كه در مناطق شلوغ مسكوني نبود چون در چند سال گذشته بخصوص منطقه تهرانسر بعلت ساخت و ساز چه عمودي و چه افقي بسيار نسبت به گذشته كه خانه هاي ويلايي 1000 متري و جمعيت كمي داشت ولي امروزه داراي برج هاي 9 طبقه و مجتمع هاي زيادي مي باشد و در صورت سقوط هواپيما خسارات قابل پيش بيني نيست انصاف حكم ميكند بجاي در فكر مسافرين هواپيما بودن كمي هم به فكرساكنين اطراف فرودگاه باشيم و علاج واقعه قبل از وقوع بكنيم و اينكه تا يكسال آينده امكان انتقال نيست يعني باز بايد منتظر حادثه ي ديگري باشيم تا ؟. با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
لطفابه فکر جابجایی فرودگاه مشهد هم باشید که برفراز بخش بزرگی ازشهر پرواز کرده ومردم را اذیت میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
آقاي رستمي آدم كار بلديه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
به اين ميگن فداكردن حداكثرها براي حداقل ها.
كمتراز دودرصد مردم از هواپيما براي سفراستفاده مي كنند و اين همه آلودگي هوا و آلودگي صوتي و هزاران خطربراي مردم شهرتهران ببار مي آيد،همه اينها يعني هيچ .
باوركنيد اگر زورپشت اين مهم نباشد صدسال ديگر هم اينها از تهران بيرون نخواهند رفت.
آخرین اخبار