پیشنهاد انتقال پرواز‌های فرودگاه مهر آباد به فرودگاه امام خمینی(ره) مطرح شد

شهردار منطقه 21 خبر داد: با توجه به حادثه دلخراش روز گذشته شهرداری این منطقه پیشنهاد انتقال پروازها به فرودگاه امام خمینی(ره) را مطرح کرد.

مصطفی سلیمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بیان داشت: با توجه به سانحه دلخراش روز گذشته و اتفاقاتی نظیر این سانحه که در سال‌های متوالی رخ داده است، پیشنهاد انتقال پروازهای فرودگاه  مهر آباد را به فرودگاه امام خمینی مطرح کردند.

وی ادامه داد: فوت هموطنان در حادثه اخیر بسیار دلخراش بود اما باز هم می‌توانست دلخراش‌تر از این باشد چرا که اگر سقوط این هواپیما 50متر جلوتر اتفاق می‌افتاد به وسط کارخانه‌ای که بیش از 200نفر پرسنل مشغول به کار داشت اصابت می‌کرد. و مواد مشتعل زا نیز حادثه بزرگتری را می‌آفرید.و یا اگر 100متر بالاتر اتفاق می‌افتاد در بافت مسکونی سقوط می‌کرد. 

سلیمی افزود: وقایع اخیر نشان دهنده آن است که فرودگاه مهرآباد در زمانی احداث شده است که مناطق اطراف آن بیابان بوده اما در حال حاضر علاوه بر وجود کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی بافت مسکونی نیز دور تا دور فرودگاه را نیز محاصره کرده است و طی گزارشات ما قطعات مختلفی از هواپیماهای آموزشی به سقف و منازل حیاط اطراف سقوط کرده است.

شهردار منطقه 21تأکید کرد: بارها به فرودگاه مهر آباد و مسئولین بی‌صلاح نامه نگاری کرده‌ایم ولی پاسخی دریافت نشد. 

مصطفی سلیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: علاوه بر خطر جانی این  فرودگاه بحث آلودگی صوتی هواپیماها نیز مطرح است.

شهردار منطقه 21 از مسئولین کشور و وزارت راه و شهرسازی تقاضا دارد که کلیه پروازهای داخلی نیز به فرودگاه امام خمینی (ره) انتقال یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهردار ، فرودگاه ، مهراباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار