ستار احمدوند امروز با اشاره به کاروان هایی که توسط این سازمان به جبهه غرب اعزام شده اظهار کرد: پیش بینی می شود که تا پایان تابستان بین 2 هزار و 500 الی 3 هزار نفر به جبهه غرب اعزام شوند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ ستار احمدوند امروز با اشاره به کاروان هایی که توسط این سازمان به جبهه غرب اعزام شده اظهار کرد: اعزام کاروان های راهیان نور به جبهه غرب کشور به صورت رسمی از اردیبهشت ماه شروع شد و اولین کاروانی که از قم اعزام شد 5 اردیبهشت ماه بود.

 معاون اردویی، راهیان نور  و گردشگری سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم  با اشاره به محل اعزام کاروان هایی که از قم به جبهه غرب می روند افزود: سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه محل اعزام کاروان هایی است که به جبهه غرب اعزام می شودند.

 احمدوند خاطر نشان کرد:  این اعزام ها تا 22 شهریورماه ادامه دارد و تا امروز 600 نفر به جبهه غرب اعزام شده اند و پیش بینی می شود که تا پایان تابستان بین 2 هزار و 500 الی 3 هزار نفر به جبهه غرب اعزام شوند.

 وی درخصوص اقشاری که به جبهه غرب از استان اعزام می شوند عنوان کرد: کاروان ها شرکت کننده به زیارت گاه های سرپل ذهاب، محل سقوط هواپیمای شهید شیرودی، گیلانغرب، عملیات مرصاد، شهرپاوه نیز می روند.


انتهای پیام/

برچسب ها: قم ، اعزام ، جبهه ، غرب ، کاروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.