شهردار ناحیه 2 از برگزاری کلاس‌های آموزشی کتاب و قرآن در سرای محله کن در منطقه 5 خبر داد.

 محسن رضایی شهردار ناحیه 2 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: بنا به درخواست اهالی منطقه کلاس آموزش کتابت قران در سرای محله کن برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: خانه قرآن و عترت در سرای محله کن منطقه اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی کتاب و قرآن می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ کلاس آموزشی کتاب و قرآن با حضور بیش از45نفر از شهروندان انجام می‌شود.

*برگزاری مراسم گلریزان در منطقه5

مسعود خسروی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 گفت:‌در این خصوص مراسم گلریزان از نمونه‌های بارز و زیبایی است که به رسم انسانیت، دینداری و حمایت از مردم مظلوم غزه با روش آیین سنتی با حضور جمعی از شهروندان برگزار می‌گردد.

وی افزود: در این خصوص با هماهنگی اداره ورزش شهرداری منطقه مراسم گلریزان در زورخانه جوانمردان با حضور جمعی از مردم برگزارمی‌شود.

وی تصریح کرد: در مراسم گلریزان آیین سنتی؛ عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران، مدیران شهری و  جمعی از پهلوانان و پیشکسوتان ورزشی حضور دارد که اجرای موسیقی سنتی، برگزاری ورزش باستانی از مهم‌ترین برنامه‌های این آیین سنتی است.

*برگزاری مراسم عزاداری امام جعفر صادق(ع) در منطقه 5

محسن رضایی شهرداری ناحیه 2  گفت:‌در این راستا به مناسبت شهادت امام جعفرصادق (ع) در روز جمعه 31 مرداد مراسم عزاداری و سینه زنی در مسجد حجت برگزار می‌شود.

وی ادامه  داد: در این مراسم با شکوه آحاد مردم، علما و روحانیون معرز و مسئولین حضور دارند. در ابتدا قرائت زیارت اربعین و مداحی توسط ذاکرین اهل بیت برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های عزاداری شامل نوحه خوانی،مرثیه سرایی و سینه زنی است که در مسجد حجت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: برگزاری ، قرآن ، کلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار