120 نفر از کارکنان خبره اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با هدف حفاظت از اراضی زراعی و باغی با یکدیگر همفکری کردند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برای دستیابی به تامین امنیت غذایی کشور، باید از اراضی زراعی و باغی حفاظت کرد.
رستم غیبی با اشاره به اینکه، استان چهارمحال و بختیاری با محدودیت اراضی زراعی و باغی مواجه است گفت: در حال حاضر کاربری اراضی زراعی و باغی یک ضرورت اجتناب ناپذیر بوده و باید برای حفاظت از کاربری اراضی بسیج شد.
وی مهمترین موضوع برای کشاورزی را داشتن زمین و خاک مرغوب دانست و خاطر نشان کرد: در صورت نبودن  زمین مرغوب، کشاورزی مفهومی ندارد و حفاظت از اراضی زراعی و باغی، باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و همه مردم در امر حفاظت از اراضی، سازمان جهاد کشاورزی و مراجع قضایی را همراهی کنند.
غیبی از تشکیل بزرگترین کارگاه آموزشی ضابطان قضایی جهاد کشاورزی با همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد و مدیریت امور اراضی اداره کل جهاد کشاورزی این استان خبر داد و گفت:  در این دوره 120 نفر از کارکنان خبره این نهاد با هدف حفاظت از اراضی زراعی و باغی  شرکت کردند.
برچسب ها: حفاظت ، اراضی ، خبره ، کاربری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.