با حضور رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در شهرستان سمیرم، از زحمات از زحمات حامد منیری، فرماندار سمیرم تقدیر شده و محمد‌حسین نصرتی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری سمیرم معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری سمیرم در این شهرستان اظهار کرد: خوشحالم که بعد از گذشت 30 سال به مکانی بازگشته‌ام که شروع خدمت من به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: تقدیم 400 شهید در 8 هشت سال دفاع مقدس و همچنین حضور ایثارگران سرافراز و امامزادگان بزرگوار در این شهرستان از امتیازات و برکات این شهرستان به‌شمار می‌آید.

استاندار اصفهان با یادآوری این نکته که اعتدال، تخصص، کارآیی و تعامل با ائمه‌جمعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اصول انتخاب فرمانداران و مدیران در دولت تدبیر و امید بوده، بیان کرد: استاندار از پیشنهادات دیگران برای انتخاب فرماندار استقبال می کند ولی تصمیم گیری نهایی برای انتخاب مدیران و فرمانداران با شخص استاندار بوده و این پیشنهادات الزام‌آور نیستند.

وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در‌باره مشکلات اقتصادی، روابط خارجی و نظام تحول سلامت تصریح کرد: در طرح نظام تحول سلامت در هر 24 ساعت حدود 200 میلیون تومان یارانه سلامت به حساب دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می‌شود.

زرگرپور با بیان اینکه در سیاست‌های خارجی دولت بر اساس عزت، حکمت و مصلحت با کشورهای دنیا ارتباط برقرار کرده، گفت: در راستای این سیاست‌ها در طول یک سال گذشته بیش از 80 هیئت خارجی در رده‌‌های مقامات کشوری به استان اصفهان سفر کرده‌اند.

وی به رونمایی از برنامه جامع دولت برای خروج از رکود و رونق اقتصادی اشاره کرد و افزود: در راستای بهبود اوضاع اقتصادی کشور و اجرای برنامه‌های دولت در این زمینه تاکنون تورم نقطه به نقطه از 45 درصد به 5/14 درصد رسیده و تورم کل نیز به 35 درصد کاهش یافته است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در زمینه حل مشکلات اقتصادی هنوز در ابتدای راه هستیم، خاطرنشان کرد: مردم هنوز نتوانسته‌اند طعم کاهش مشکلات اقتصادی را بچشند و امیدواریم با برنامه جدید دولت درزمینه خروج از رکود این تغییرات ملموس‌تر شود.

امام جمعه شهرستان سمیرم نیز در این مراسم بر قدردانستن نعمت ولایت فقیه و جمهوری اسلامی تاکید کرد و اظهار کرد: قدر این نعمت خدمت به مردم است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات حامد منیری فرماندار پیشین شهرستان سمیرم قدردانی شد و محمد حسین نصرتی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری سمیرم معرفی شد.

انتهای پیام/ م
منبع: تسنیم
برچسب ها: اصفهان ، سرپرست ، سمیرم ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
عجبي بهضي ها آينده نگر هستند فكر مي كنند درهمش روي يك پاشنه مي خرخد نه خانم محترم در هميشه دو پاشنه دارد