شهردار سردشت گفت: هفته دولت پنج پروژه عمرانی در شهر سردشت با اعتبار 36 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیم سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: هفته دولت امسال پنج پروژه عمرانی در شهر سردشت با اعتبار 36 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: طرح‌های اصلاح تقاطع خیابان شهید علی‌پور، عقب نشینی و زیباسازی ساختمان اداری شهرداری، بازسازی ساختمان اداری شهرداری به منظور اجرای سیستم یکپارچه شهرسازی و تعریض، اصلاح شیب و ساماندهی خیابان شهید علی‌پور حدفاصل پارک لاله تا دبیرستان آزادی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

سلطانی با اشاره به طراحی و تصویب چند پروژه عمرانی جدید، تصریح کرد: کلنگ‌زنی پروژه‌های فاز دوم پارک ایثار، احداث خیابان 14 متری اتصال میدان سرچشمه به خیابان شهید کاظمی به طول یکصد و 11 متر، اتصال بلوار سربازان گمنام به ورودی شهر و احداث خیابان 20 متری گرده سور به طول یک هزار و 200 متر از مهم‌ترین طرح‌های شهرداری هستند که همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

شهردار سردشت ادامه داد: هزینه طرح‌های جدید 125 میلیارد ریال برآورد شده است که از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین می‌شود و در سال 94 به بهره‌برداری خواهند رسید.

سلطانی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها تا حدود زیادی مشکلات شهروندان سردشتی در بخش ترافیک حل خواهد شد و زمینه توسعه عمرانی سردشت نیز بیش از پیش فراهم می‌شودب/.

برچسب ها: سردشت ، شهردار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.