کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به نظر من حکم پیام صادقیان بازیکن تیم پرسپولیس سنگین بود اما می‌توانست سنگین‌تر از این هم باشد زیرا برای کار وی توجیه درستی نداریم.

ابراهیم آشتیانی پیشکسوت فوتبال  کشورمان در مورد آرا صادره در مورد پیام صادقیان بازیکن خاطی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: صادقیان اشتباه بزرگی مرتکب شد و کار وی نمی‌تواند به لحاظ اخلاقی درست باشد.
 
وی در ادامه افزود: صادقیان‌ بازیکن بزرگی است که قابلیت‌های فراوانی دارد و می‌توان از او برای آینده فوتبال کشورمان بهره برد اما این مطلب کار نادرست وی را توجیه نمی‌کند.
 
آشتیانی در خصوص آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی تصریح کرد: به نظر من آرای صادر شده توسط کمیته انضباطی در مورد خطای پیام صادقیان بسیار سنگین بوده ولی می‌توانست سنگین‌تر باشد زیرا خطای وی نابخشودنی است.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان به مقوله "عدالت" پرداخت و عنوان کرد: متأسفانه در فوتبال ما عدالت رعایت نمی‌شود درست است که پیام صادقیان مرتکب آن عمل گردید اما باید دید که چه عاملی باعث بروز این عمل شد ما داور را هم مقصر اصلی وضعیت می‌دانیم ولی با داور که در تحریک بازیکن تیم بزرگی مثل پرسپولیس نقش داشته برخورد نمی‌کنیم و این نکته عدم رعایت عدالت در فوتبال ما است فراموش نکنید تیم پرسپولیس بازنده بود و بازیکن ناراحت است و این کاملا طبیعی است که چنین اتفاقاتی حاصل می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که عدالت 2 سوی رعایت شود تا دیگر شاهد بروز چنین مشکلاتی نباشیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رای ، صادره ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار