وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد؛ حماس از جنگ سرشکسته خارج شده و از این رو نباید با ساخت بندر در غزه موافقت کنیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم،  تزیپی لیونی،‌ وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در سخنانی که رادیو اسرائیل آن را منتشر ساخت، اعلام کرد: دولت اسرائیل نباید با ساخت بندر در نوارغزه موافقت کند.

لیونی در این سخنان گفت: اسرائیل باید بر این مسأله تأکید داشته باشد که حماس از جنگ شکست خورده سیاسی ، نظامی خارج شده، از این رو نباید در این زمان با ساخت بندری در نوار غزه که بعنوان جایزه‌ای به مقاومت تلقی می گردد موافقت نماییم.

وی همچنین تصریح کرد: ما باید دستورکار جدیدی را در قبال غزه برای تضمین آتش‌بس طولانی مدت پی بگیریم ؛ چرا که نوار غزه می‌خواهد دستگاهی برای نظارت بر موادی که برای بازسازی نوار غزه وارد می‌شود، ایجاد کند و باید کشورهای کمک کننده مطمئن شوند که پولهایی که به غزه می‌دهند از سوی نیروهای مقاومت مورد سوء استفاده قرار نمی گیرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
خانم لیونی ، مردم غزه حق دارند برای ارتباط با جهان از راه های خودشان استفاده کنند و برای نفس کشیدن محتاج اجازه شما جانیان بالفطره و پلید و کودک کش نباشند و یا منتظر مزاج ارتش مصر باشند که خوب کارکند و خوش اخلاق باشند و گذرگاه رفح را باز کنند و یا یا برعکس . شما اجازه ندارید بجای دیگران تصمیم بگیرید ، کما این که حالا باید هزینه های تصمیمات احمقانه اتان را بپردازید . مالی و محاکمه در دادگاه جنایات ضد بشری برای برقراری دمکراسی با کشتار و مجروح کردن 15000 نفر زن و بچه بی گناه غزه . .نابود کردن کامل غزه و زیر ساخت های آن .
آخرین اخبار