اصغر خالقی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری و مصطفی چایچی مدیر تیم‌های ملی به منظور حضور و سرکشی به روند تمرینات تیم ملی، بامداد امروز تهران را به مقصر پراگ ترک کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ رکابزنان برتر سرعتی و نیمه سرعتی کشورمان حدود یک ماه است که در اردوی برون مرزی در کشور چک به سر می برند در این مدت این دوچرخه سواران تحت نظارت فدراسیون دوچرخه سواری و با برنامه بوران مربی اهل چک به همراه تیم ملی این کشور به تمرینات خود می پردازند.

بامداد امروز اصغر خالقی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری ومصطفی چایچی مدیر تیم‌های ملی تهران را به مقصد پراگ ترک کردند تا روند برگزار این اردو و عملکرد ورزشکاران را از نزدیک زیر نظر داشته باشند.

خالقی دبیر فدراسیون در این باره گفت: با توجه به طولانی بودن زمان اردو محمد کمیجانی در بیست و پنج روز نخست سرپرستی ورزشکاران را بر عهده داشت که پس از بازگشت وی در نیمه دوم این مسئولیت بر عهده چایچی مدیر تیم‌های ملی خواهد بود.

خالقی در ادامه گفت از دیگر اهداف این سفر تهیه تجهیزات دوچرخه سواری به روز می باشد که یکی از ضرورت‌ها در کسب موفقیت است.

خالقی در پایان گفت مجموعه فدراسیون تمام تلاش خود را می کند تا با مهیا کردن ملزومات و فضای تمرینی بهترین تیم ممکن را با تجهیزات کامل به بازی‌های آسیایی اعزام کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار