به دلیل اهمیت برگزاری اردوهای تیم های ملی و نبود ورزشکاران در باشگاه های خود برگزاری اکثر مسابقات دوچرخه سواری به بعد از زمان بازی های آسیایی موکول شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، با اعلام سازمان لیگ و کمیته مسابقات فدراسیون دوچرخه سواری مسابقات لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کشور در مواد پیست و جاده با توجه به برنامه های تیم های ملی دوچرخه سواری و حضور در اردوهای تدارکاتی داخل و خارج از کشور به بعد از رقابت های بازیهای آسیایی اینچوان کره موکول می گردد.
 
 وفایی رئیس سازمان لیگ فدراسیون گفت: در سال 93 به دلیل برنامه های فشرده فدراسیون جهت اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان و بازیهای آسیایی اینچوان کره ما تغییرات بسیاری در برنامه زمان بندی تقویم مصوب فدراسیون داشتیم که البته با توجه به افزایش بیست درصدی مسابقات در سال 93 نسبت به سال گذشته درصدد هستیم تا هفتاد درصد از برنامه های این تقویم را در شش ماهه نخست سال محقق کنیم.


وفایی ادامه داد: البته با توجه به تاخیر در برگزاری مسابقات ذکر شده، رقابتهای قهرمانی کشور نوجوانان، مسابقات لیگ بانوان و همچنین رقابتهای جام ریاست جمهوری در شوریور ماه برگزار خواهد شد.
 
وفایی در پایان گفت: ضمنا با توجه به اهمیت رقابتهای قهرمانی آسیا در سال 2015 که در بهمن ماه سال جاری در کشور تایلند برگزار خواهد شد برای حفظ آمادگی و دعوت نفرات برتر به اردوهای تیم های ملی در نیمه دوم سال 93 رقابتهای لیگ، مسابقات تک مرحله ای و جایزه دار نسبت به سال های گذشته بیشتر خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دوچرخه ، اطلاعیه ، لغو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار