تیم دوچرخه سواری کنتیننتال شهرداری تبریز در صورت مهیا شدن شرایط شهریور ماه در یکی از دو تور معتبر اندونزی و چین شرکت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری و به نقل از خبرگزاری مهر؛ ناصر هوشیار سرمربی تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در این خصوص دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در صورتی که شرایط مهیا باشد و از مساعدت مالی شهرداری تبریز برخوردار باشیم، تیم ما آماده حضور در یکی از تورهای آسیایی است.
 
وی در خصوص ادامه تمرینات تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز، اظهار داشت: این تیم پس از شرکت در تور بین المللی ایران – آذربایجان همچنان به تمرینات ادامه می دهد و قرار است تمرینات رکابزنان شهرداری تا شهریور ماه ادامه داشته باشد. بر اساس دعوتنامه هایی که دریافت کرده ایم، تیم شهرداری در شهریور ماه عازم یک تور خارجی شود.
 
هوشیار با بیان اینکه هنوز حضور تیم شهرداری در تورهای آسیایی مسجل نشده است، تصریح کرد: تورهای ایس جاوا اندونزی و چین دو تور مدنظر ما است که در ماه آینده برگزار خواهد شد و چنانچه از مساعدت مالی شهرداری تبریز برخوردار باشیم، در یکی از این دو تور معتبر آسیایی شرکت خواهیم کرد.
 
گفتنی است تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در مدت زمان بسیار کوتاهی که شکل گرفته، عناوین مهمی را در چند تور بین المللی کسب کرده و در صورتیکه در بیست و نهمین دوره تور بین المللی ایران – آذربایجان بدشانسی نمی آورد، می توانست روی یکی از سکوهای برتر رده بندی تیمی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار