فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارقين زورگير تور دوچرخه سواري جاده معدن این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگيري سارقين زورگير تور دوچرخه سواري جاده معدن پس از يك هفته از وقوع حادثه خبر داد.
 
شمس الدين كرماني با تشريح حادثه زورگيري جاده معدن گفت: در سوم مرداد سالجاري يك تور دوچرخه سواري 20 نفره كه متشكل از افراد غير بومي و بدون هماهنگي با عوامل نيروي انتظامي مبادرت به تردد در ارتفاعات جنگلي و نقاط كور مخابراتي مي كنند كه توسط سه نفر راكب موتورسوار مورد زورگيري قرار مي گيرند.
 
وي افزود: پس از وقوع اين حادثه و آگاه شدن نيروي هاي پليس، بلافاصله پرونده ويژه اي در آگاهي نوشهر تشكيل شد و شناسايي و دستگيري عوامل اين جرم زورگيري در دستور كار پليس قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر خاطرنشان كرد: خوشبختانه كمتر از يك هفته و با يك كار عملياتي پليسي ويژه توسط آگاهي شهرستان در يك عمليات شبانه سارقين زورگير جاده معدن دستگير و و اموال مسروقه از آنها كشف و پس از معرفي به دستگاه محترم قضايي روانه زندان شدند.
 
وي با اشاره به تحقيقات پليسي گسترده و اقدامات فني و تحقيقات محلي در دستگيري سارقين زورگير گفت: سارقين به هويت نورالدين.ح، ب.الف و م.ح مي باشند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در ادامه با تاكيد بر جدي گرفتن هشدارهاي امنيتي و ايمني در نقاط جنگلي و ارتفاعات كوهستاني عنوان داشت: متاسفانه برخي تورهاي گردشگري بدون هماهنگي با عوامل انتظامي يا سازمان هاي امداد و نجات مبادرت به اجراي تورهاي طبيعت گردي در ارتفاعات ممنوعه و خارج از محدوده حفاظتي مي كنند كه سرانجامشان ايجاد زمينه براي سوء استفاده سارقين و زورگيران مي شود.
 
وي با هشدار به تور دوچرخه سواري جاده معدن گفت: شخصي بنام آقاي محمدي بدون هماهنگي اقدام به برپايي تور دوچرخه سواري مي كند درحاليكه براحتي با همراهي نيروهاي امداد و نجات و يا حفاظتي سلامت و امنيت گروه دوچرخه سوار را به خطر نمي انداخت.
 
سرهنگ كرماني تاكيد كرد: آمادگي كامل داريم تا با مديران تورهاي دوچرخه سواري و طبيعت گردي كه از شهرهاي ديگر وارد اين شهرستان مي شوند همكاري لازم را داشته باشيم.
 
شهرستان نوشهر يكي از شهرهاي بالاي ضريب امنيتي در كشور است.

انتهی پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار