فرماندار چالدران با اشاره به وجود اقوام و ادیان مختلف در چالدران بر تقویت هر چه بیش‌تر تعامل بین اقوام مختلف در چالدران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، کریم حسین‌زاده در دیدار با دیدار اعضای شورای خلیفه گری ارامنه تهران و آذربایجان که این دیدار در قره کلیسای چالدران انجام شد بر اتحاد و تعامل هر چه بیش‌تر بین اقوام و قومیت‌های مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: آذربایجان غربی مهد اقوام و ادیان مختلفی است که سال‌های سال در کنار هم به مسالمت زندگی کرده‌اند

وی با بیان اینکه باید تلاش شود این اتحاد تقویت شود، تصریح کرد: برگزاری مراسم مذهبی ارامنه در قره کلیسای چالدران در سال‌های متمادی یکی از نمونه‌های بارز این تعامل و همدلی است،گفت: امسال نیز این مراسم همچون سال‌های گذشته به خوبی برگزار شد.

حسین‌زاده از حضور 7 هزار گردشگر برای شرکت در این مراسم مذهبی خبر داد و افزود: حضور این تعداد گردشگر داخلی و خارجی در این شهرستان برای شرکت در مراسم مذهبی ارامنه نشان از ظرفیت‌های مذهبی، گردشگری و تفریحی این شهرستان دارد.

فرماندار چالدران با بیان اینکه برای استقبال از این تعداد گردشگر داخلی و خارجی تمام امکانات خود را بسیج کرده بودیم، اظهار داشت: 80 نفر در بخش‌های مختلف برای این گردشگران به مدت سه روز خدمات مختلفی ارائه کردند.

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود سال‌های آینده نیز بتوانیم از زائرانی که برای زیارت و برگزاری مراسم مذهبی وارد این شهر می‌شوند استقبال خوبی داشته باشیم.

برچسب ها: تقویت ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.