رییس کمیته استعدادیابی ژيمناستيک گفت:لازم است از همان ابتدا استعدادهایی که به درد ژیمناستیک می خورند مورد شناسایی قرار گیرند تا زحمات مربیان ، هیئت ها و دیگر عوامل هدر نرود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ،شاهرخ نور در ارتباط با موضوع استعدادیابی و پرورش آینده سازان این رشته گفت: تلاش فدراسیون و کمیته استعدادیابی آن است که با هدفمندی و دقت نظر برنامه ای فراگیر و دقیق را برای اجرایی شدن در سطح کشور تدوین کنن تا این امر مهم اجرایی شود.

وي افزود: ضرورتی ندارد سرمایه گذاری روی افرادی صورت گیرد که نتیجه ای برای ژیمناستیک در پی ندارد زیرا تجربه ثابت کرده بسیاری از آنان که پای در عرصه این رشته ورزشی پایه می گذارند بعد از مدتی یا ورزش را کنار می گذارند و یا در بهترین حالت جذب رشته های دیگر می شوند.

وی بيان داشت: باید بپذیریم در طول سالیان طولانی در ارتباط با علمی کردن ژیمناستیک اقدام کافی صورت نگرفته در حالیکه ما استعداد فراوان داریم امّا راهکاری که بتواند این استعدادها را جذب و پرورش دهد ایجاد نشده است.

 رییس کمیته استعدادیابی ژیمناستیک در پایان خاطرنشان کرد: بدیهی است که سازماندهی و نظارت بر امر استعدادیابی در سطح کشور و متعاقب آن کشف و پرورش آنان نیاز به بودجه لازم ، امکانات کافی و حوصله دارد که فدراسیون مصمم به انجام آن است و قطعاً در این مسیر مسئولین ورزش نیز حمایت های لازم را انجام خواهند داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رییس ، استعداد ، ژیمناستیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار