عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین از برگزاری نشست ماهانه حزب متبوع خویش طی اول شهریورماه جاری خبر داد.

"احمد نیک‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه هیئت اجرایی و شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: در جلسه گذشته مسائل منطقه تحولات کشورهای عراق و فلسطین به ویژه بحران غزه با سخنرانی "حسین شیخ‌الاسلام" مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی بحث و بررسی شد.

 وی ادامه داد: این بحث و بررسی‌ها با پرسش و پاسخ همراه بود و مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌های مفصلی در این رابطه انجام داد و به سوالات اعضای مرکزی نیز پاسخ داده شد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اعلام این خبر که شنبه اول شهریورماه نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین برگزار خواهد شد افزود: به مناسبت اولین روز از هفته دولت و با توجه به اهمیت موضوع بنا را بر آن گذاشتیم تا این نشست را برگزار کنیم.

نیک‌فر درباره سخنران این نشست همچنین اضافه کرد: ما از "مرتضی نبوی" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت کرده‌ایم تا به مناسبت هفته دولت به مقایسه دولت‌های گذشته همچنین بررسی عملکرد یکساله دولت بپردازند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین ششم شهریورماه برگزار خواهد شد و تمامی هماهنگی‌های آن صورت گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، سخنرانی ، برگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار