عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین جزئیات پیش‌کنگره دوم جامعه اسلامی مهندسین را تشریح کرد.

"احمد نیک‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، گزارشی از پیش کنگره جامعه اسلامی مهندسین که صبح امروز پنج‌شنبه در محل دفتر مرکزی حزب برگزار شد، ارائه کرد.   
 
وی اظهار داشت: پیش کنگره دوم از ساعت ۹ صبح تا ۱۳: ۳۰ با حضور ۲۹ نماینده از ۳۳ نمایندگی حزب در استان‌های کشور برگزار شد و در ابتدا "محمدرضا باهنر" پیرامون مسائل روز، اخبار و اطلاعاتی را در اختیار اعضا قرار داد.   
 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین اضافه کرد: "محمد ناظمی اردکانی" گزارش ستاد برگزاری کنگره را به اعضا ارائه کرد، همچنین در این پیش‌کنگره اعضا به ۴ کارگروه بررسی پیشنهادات اصلاحیه اساسنامه و مرامنامه، کارگروه تدوین بیانیه، کارگروه بررسی پیشنهادات برنامه در سال آینده و کارگروه بررسی عملکرد دوسال گذشته تقسیم شدند که در ‌‌نهایت در جلسه عمومی گزارشی از بررسی‌های خود را ارائه کردند.   
 
وی با بیان اینکه مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین کشور ۵ تیرماه برگزار خواهد شد، به دستور کارهای این کنگره پرداخت و گفت: ارائه گزارش دبیرکل، بررسی عملکرد دو سال گذشته حزب، بررسی عملکرد و برنامه‌ها و اهداف آینده، پیشنهادات تصویب اساسنامه و انتخاب اعضای شورای مرکزی جدید در دستور کار مجمع عموم جامعه اسلامی مهندسین خواهد بود.
 
نیک‌فر افزود: فرم‌های ثبت نام میان اعضای حزب توزیع شده و اعضاء تا ۱۵ خردادماه مهلت دارند ثبت نام کرده و رزومه خود را به جامعه اسلامی مهندسین ارائه کنند؛ پس از تائید صلاحیت افراد متقاضی در ۳۰ خرداد از سوی هیئت موسس اسامی آن‌ها برای رای گیری در کنگره جام تصویب می‌شود.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار