عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: هیئت اجرایی اعم از دبیرکل و مسئولین واحدهای اجرایی پیرامون نحوه تدوین دستورکار مجمع سراسری 5 تیر ماه بحث و بررسی کردند.

"احمد نیک‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه اخیر هیئت رئیسه حزب متبوعش اظهار داشت: هیئت اجرایی اعم از دبیرکل و مسئولین واحدهای اجرایی پیرامون نحوه تدوین دستورکار مجمع سراسری که 5 تیر برگزار می‌شود، بحث و بررسی کردند.

وی به نشست شاخه جوانان جامعه اسلامی مهندسین با ابوترابی‌فرد(نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی) اشاره و اضافه کرد: ابوترابی‌فرد در این نشست به بررسی زوایای شعار سال بویژه اقتصاد مقاومتی، همچنین بحث‌های روز پرداخت و به پرسش‌های جوانان حزب پیرامون هدفمندی یارانه‌ها نیز پاسخ داد، البته به دلیل برگزاری این نشست شورای مرکزی در جلسه اخیر حضور نداشت.
 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه "دانش‌جعفری" و یا "خوش‌چهره" مهمان جلسه آتی حزب هستند، گفت: قرار است راهکارهای اجرایی اقتصاد مقاومتی در جلسه آینده با حضور یکی از این دو بررسی شود، که در صورت رسیدن به یک راهکار جامع عملی، نقطه نظرات را به مسئولین منعکس خواهیم کرد.

گفتنی است؛ کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین با حضور دبیران استانی 5 تیرماه برگزار می‌شود و به منظور تصویب دستورکارهای نحوه برگزاری آن پیش‌کنگره دوم حزب اول خرداد ماه تشکیل خواهد شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار