عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش با حضور مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی و به منظور بررسی تحولات عراق برگزار شد.

"احمد نیک‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه روز گذشته جامعه اسلامی مهندسین، اظهار داشت: در این جلسه تحولات اخیر عراق با حضور "حسین شیخ‌الاسلام" مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی مورد تحلیل قرار گرفت.

وی در ادامه به برخی تحلیل‌های این جلسه اشاره و تصریح کرد: اقدامات امروز در عراق از سوی گروه تروریستی داعش و یا تکفیری‌ها چیز جدیدی نیست، چراکه از مدت‌ها مشخص بود که پس از بحران سوریه، کشور عراق هدف دیگر این گروه‌ها است.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین افزود: از ابتدا هم هدف تروریست‌هایی که از سوی غرب و رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌‌شوند، وارد شدن به کشور عراق و سپس سرنگونی برخی سران این کشور بود، چراکه این مهم از خیانت فرماندهان و شخصیت‌های برجسته سیاسی عراق به وضوح درک شد.

نیک‌فر همچنین پیرامون آخرین تمهیدات برگزاری کنگره حزب متبوعش، گفت: کمیته‌های مربوط به برگزاری پنجمین کنگره جام همچنان فعال بوده و آمادگی لازم برای برگزاری این مجمع سراسری را دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار