نماینده مردم فلاورجان در مجلس از تجمع نمایندگان استان اصفهان در مقابل نهاد ریاست جمهوری در اعتراض به توقف پروژه گلاب 2 خبر داد و گفت: از ساعت 13 امروز، 16 نفر از نمایندگان استان اصفهان با تجمع مقابل نهاد ریاست جمهوری خواستار جلسه‌ای با رییس جمهور شدند اما تاکنون به آن‌ها اجازه ورود داده نشده است.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از تجمع نمایندگان استان اصفهان در مقابل نهاد ریاست جمهوری در اعتراض به توقف پروژه گلاب 2 خبر داد و گفت: از ساعت 13 امروز، 16 نفر از نمایندگان استان اصفهان با تجمع مقابل نهاد ریاست جمهوری خواستار دیدار با رییس جمهور شدند اما به آن‌ها اجازه ورود داده نشد.
 
وی افزود: علی‌رغم اینکه صبح امروز با معاون پارلمانی رییس جمهور در این زمینه صحبت کردیم اما تاکنون اجازه ورود به محوطه ریاست جمهوری به ما داده نشده است.
 
نماینده مردم فلاورجان با بیان اینکه این تجمع به خاطر تصمیم وزیر نیرو مبنی بر توقف پروژه‌ای که در این استان در دست انجام بود صورت گرفت، افزود: مردم استان اصفهان از اقدام وزیر نیرو در توقف پروژه گلاب 2 ناراحت هستند چرا که 5 میلیون نفر از مردم اصفهان در حال حاضر از آب آشامیدنی سالم برخوردار نیستند.
 
وی تصریح کرد:‌ این پروژه که چندین سال است در این استان در حال انجام است متاسفانه، در پی دستور وزیر نیرو متوقف شده است و ما می‌خواهیم که هرچه زودتر به این موضوع رسیدگی شود.
 
موسوی لارگانی یادآور شد:‌ با توجه به اینکه از ظهر امروز در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردیم اما حتی اجازه ندادند در محوطه نهاد حضور پیدا کنیم، نمازمان را هم در خیابان اقامه کردیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تجمع ، اصفهان ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.