کارشناس فوتبال گفت: سقف بودجه در قانون فوتبال حرفه‌ای معنی ندارد و باید به باشگاهها بگوییم برای رسیدن به این هدف باید خصوصی شوند.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سقف بودجه معنی ندارد و خلاف فوتبال حرفه‌ای است وباید به باشگاهها بگویید ازیکسال بعد باید خصوصی شوید و درآمدزایی داشته باشید و هزینه و بودجه در دست خودشان باشد.

کارشناس فوتبال همچنین گفت: استقلال با توجه به اینکه در مقابل راه آهن به پیروزی دست پیدا کرده بود اوایل بازی مقابل استقلال اهواز خوب عمل کرد ولی می‌توانست از موقعیتها بهتر استفاده کند و بازی بهتری ارائه دهد و در نهایت با استفاده از چند بازیکن توانست بازی را به نفع خود برگرداند.

وی در ادامه افزود: تیم فولاد به خاطر اینکه بازی را به تراکتور واگذار کرده بود بین بازیکنانش ناهماهنگی وجود داشت، تیم فولاد اگر ترکیب اصلی خود را به دست آورد می‌تواند جز مدعیان باشد.

وی همچنین تصریح کرد: دایی اصلا تصور چنین نتیجه‌ای در مقابل فولاد را نداشت اگر دایی بتواند از همین بازیکنان بیشتر استفاده کند در بازی بعد می‌تواند به نتیجه بهتری دست یابد.

محمودی در خصوص این سوال که شانس قهرمانی کدام تیمها بیشتر است، گفت: از بین تمام تیمها تیم سپاهان – استقلال و تراکتور شانس قهرمانی دارند و تراکتور تیم بسیار خوبی است و بیشتر بازیکنانش جوان هستند و بین بازیکنانش ناهماهنگی زیادی به چشم می‌خورد.

وی در پایان در خصوص صحبت قلعه نویی در مورد پایین آوردن قرارداد بازیکنانش خاطرنشانکرد: این کار خلاف اخلاق حرفه‌ای است و رضایت بازیکنان هم باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بودجه ، خصوصی ، درآمدزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار