محمودی: هفته‌های اول شاهد بازی‌های زیبا نخواهیم بود/ جوان‌گرایی از کیفیت لیگ می‌کاهد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: لیگ برتر فوتبال چهاردهم جوان است و به همین دلیل از کیفیت لیگ کاسته خواهد شد.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: با خبرهای به دست آمده از خبرگزاری‌ها، شاهد تغییرات زیادی در تیم‌ها و بازیکنان هستیم. هفته‌های اول لیگ، شاهد بازی‌های زیبایی نخواهیم بود چرا که تیم‌ها تا به آمادگی کامل خود برسند زمان می‌خواهند.

در لیگ امسال نسبت به سال قبل 3 نفر از بازیکنان بزرگسال هر تیم حذف شدند و لیگ جوانی داریم و به نظر من این موضوع از کیفیت لیگ امسال می‌کاهد و نقطه مثبت آن به اعتقاد من میزان دوندگی لیگ امسال بالاتر از سال پیش می‌شود و به بازی‌ها سرعت می‌بخشد.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی پنجشنبه استقلال و راه‌آهن گفت: هر دو تیم نقطه ضعف‌هایی دارند؛ راه‌آهن هنوز تکلیف ماندنش در لیگ مشخص نیست و این موضوع باعث شده نتواند به خوبی تمرین کند و خیلی دیر تمرین خود را شروع کرد و هنوز به هماهنگی کامل نرسیدند. در مقابل تیم استقلال هم در غیاب دو بازیکن اصلی خود، امیرحسین صادقی و حفیف عمران‌زاده که به دلیل مصدومیت این تیم را همراهی نمی‌کنند،  به میدان می‌رود و برتری که نسبت به راه‌آهن دارد تمرینات بهتر و منسجم‌تر است.

وی در مورد بازی پرسپولیس و نفت تهران هم گفت: تیم پرسپولیس تهران 80 درصد کادر فنی و بازیکنانش حفظ شده و این از نقاط مثبت این تیم است ولی در مقابل نفت تهران بازیکنان مطرح خود را از دست داده و به زمان بیشتری احتیاج دارد تا به آمادگی خود برسد و عقیده من اینست که نفت تهران با سرمربیگری علیرضا منصوریان در آینده حرفهایی برای گفتن دارد.

محمودی همچنین ارزیابی خود از بازی فولاد خوزستان و تراکتورسازی را بیان کرد و گفت: فولاد و تراکتورسازی دو تیم خوب لیگ هستند تیم تراکتورسازی جوان شده شاهد بازی خوب انها در جام شهدا بودیم. تیم فولاد هم ازمربی خوبی بهره می‌بره و تیم خوبی است.

محمودی در رابطه با جذب تماشاگران در لیگ امسال گفت: درهفته اول باید عملکرد تیمها را دید اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشند و با توجه به بازیهای تیم ملی در جام جهانی نسبت به سال قبل تماشاگران زیادی را در ورزشگاهها خواهیم دید.

محمودی در رابطه با این سوال که آیا جوانگرایی به پویایی لیگ امسال کمک می‌کند یا خیر گفت: به اعتقاد من کمک زیادی نخواهد کرد چراکه جوانگرایی پروسه خود را باید طی کند و از پایه‌های پایین‌تر صورت بگیرد تا به این نقطه برسد.

زمان بازیگری ما در جام حذفی حتما باید 4 بازیکن از تیم امید در هر تیم بازی می‌کردند و اینها کمک زیادی به تیمها و بازیکنان می‌کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار