به تماشای فوتبال باشگاه های اروپا دعوت شدید

شبكه سه سیما رقابت‌های فوتبال اروپا را به شكل مستقیم در قالب گزارش ورزشی پخش می‌كند. شبكه سه سیما بازی های فوتبال اروپا را در قالب گزارش ورزشی پخش می كند .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛رقابت‌های باشگاهی فوتبال در اسپانیا ، انگلیس، آلمان و فرانسه و همچنین لیگ اروپا از جمله دیدارهایی هستند كه در برنامه «2014» به صورت زنده پخش خواهند شد .

طرفداران فوتبال اروپا هفته آینده می‌توانند  شنبه - 18 مرداد ماه - ساعت 23 و 30 دقیقه دیدار تیم های باستیا و مارسی را از سری مسابقات لیگ فرانسه با گزارشگری محمدرضا احمدی تماشا كنند .

همچنین دیدار تیم های موناكو و لوریان روز یكشنبه - 19 مرداد - ساعت 23 و 30 دقیقه با گزارش محمد سیانكی پخش می‌شود .

دیدار سوپر جام انگلیس از دیگر دیدارهای اروپاست كه میان تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی برگزار می شود . این بازی یكشنبه - 19 مرداد - ماه ساعت 18 و 30 دقیقه انجام خواهد شد و جواد خیابانی آن را گزارش خواهد كرد .

رقابت رئال مادرید و سویا از سری مسابقات سوپر جام اروپا از دیگر دیدارهای فوتبال اروپا است كه شبكه سه آن را پخش می كند .. این مسابقه روز سه‌شنبه -21 مرداد ماه - ساعت 23 و 20 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود .

دیدار بایرن مونیخ - دورتمند هم از سری مسابقات سوپر جام آلمان شامگاه چهارشنبه -22 مرداد ماه - ساعت 21 و 30 دقیقه پخش خواهد شد .

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، سه ، سیما ، مسابقات ، شامگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میرناصر
۰۰:۵۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
ممنون از نشان دادن پیامم ,واقعا سایت خوبی است
United States of America
میر ناصر
۲۰:۱۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
فوق العاده اللخصوص برنامه 90 متشکر از همه کسانی که زحمت میکشند
آخرین اخبار