مسئول تبلیغات سپاه شهرستان گرمسار گفت: پرهیز از سیاه‌نمایی و دروغ‌پردازی از مهم‌ترین رسالت‌های جامعه خبری و خبرنگاران است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، علی‌رضا علی‌بیگی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در گرمسار به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبر ماده اولیه ارتباطات اجتماعی محسوب می‌شود و انتشار اخبار در رأس فعالیت‌های ارتباطی قرار دارد و خبرنگار می‌کوشد تا نیازهای خبری مخاطبان را تأمین کند.

مسئول تبلیغات سپاه شهرستان گرمسار افزود: انسان برای زندگی بهتر نیاز است از اخبار جهانی که در آن زندگی می‌کند و حوادث و اتفاقات دنیای اطراف خود آگاه باشد.

وی افزود: دنیای رسانه، دنیای پیچیده‌ای‌ است و برای پیشرفت در این دنیای پیچیده نیاز به کسب تجربه داریم.

مسئول تبلیغات سپاه شهرستان گرمسار تصریح کرد: انعکاس واقعیت‌های موجود در جامعه خبرنگاری رسالت بزرگی است و یکی از اقشاری که جامعه را به آرامش یا تنش می‌کشانند، خبرنگاران هستند.

علی‌بیگی با بیان اینکه خبرنگاران موظف‌اند تا قلم‌ها را به دروغ بر روی کاغذ نچرخانند، تأکید کرد: خبرنگاران باید از دروغ‌پردازی و تخریب پرهیز کرده و در واقع نباید چهره کسی را سیاه کنند و این رسالت خبرنگار است که ضمن خبررسانی، باید آبروی مؤمن حفظ شود.

مسئول تبلیغات سپاه شهرستان گرمسار اظهار داشت: روابط عمومی با استفاده از ابزار رسانه می‌تواند در راستای شکوفایی ارزش‌ها و آرمان‌های نظام قدم بردارد.

علی‌بیگی همچنین به نقش روابط عمومی و خبر در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید در نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس پیشگام باشند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: سمنان ، گرمسار ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.