امروزه مهارت آموزی مورد تایید همه کشورهای توسعه یافته قرار گرفته و برای پیشرفت جامعه باید توجه ویژه ای به آموزشهای فنی وحرفه ای گردد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان با بیان این مطلب گفت: در کشورهای توسعه یافته به مهارت آموزی بیشتر پرداخته شده است و متاسفانه این امر در ایران مغفول واقع شده است.

صیادی افزود :امروزه با برنامه ریزی های صورت گرفته به مهارت آموزی توجه بیشتری می گردد وبا تاکید بر شعار "هر ایرانی یک مهارت" پیش بینی گردیده در مقطع متوسطه 50 درصد دانش آموزان مهارت های فنی وحرفه ای را فرا گرفته و دارای گواهینامه مهارت باشند.

وی با بیان اینکه درهمین راستا و در تحقق شعار "هر خانه یک کارخانه" ضرورت ایجاد کارخانه برای اشتغال زایی از بین می رود و با توجه به بستر سازی های صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید و با حمایت پشتیبانان در حرفه های مختلف برای خانواده ها اشتغالزایی ایجاد می گردد.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان با بیان اینکه در مدل آموزشی بازار محور که مبتنی بر آموزش، بازاریابی، تولید و فروش می باشد با حمایت پشتیبانان اشتغالزایی موثری در جامعه ایجاد می شود، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی جامعه از مسئولین انتظار داریم در اجرای این طرح آموزشی که در ایجاد اشتغال در جامعه موثر است همچون همیشه یاورآموزش فنی وحرفه‌ای باشند./ز


برچسب ها: آموزش ، اشتغالزلیی ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.