مستند سینمایی «سرنگتی» که به بررسی گونه های مختلف جانوری موجود در قاره آفریقا می پردازد جمعه این هفته ساعت 22 و به مدت 100 دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از مستند سینمایی «سرنگتی»  که به بررسی گونه های مختلف جانوری موجود در قاره آفریقا می پردازد جمعه این هفته ساعت 22 و به مدت 100 دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.

سرنگتی آفریقا داستان باورنکردنی بزرگترین مهاجرت های حیوانات در سرتاسر جهان را به تصویر می کشد. اولین فیلم که در آفریقا با کیفیت FULL HD فیلم برداری شده است. 

این مستند بیننده را به سفری به همراه بیش از یک میلیون حیوان که بالای 500 مایل دشت های سرنگتی را در می نوردند، می برد. جایی که هر روزه صحنه گاه و شاهد بازی مرگ و زندگی بسیاری از حیوانات در مهمترین پناهگاه حیوانی بر روی کره زمین است و خواهد بود.

سرنگتی دشتی پهناور در خاور آفریقا که در شمال تانزانیا قرار گرفته و تا جنوب غرب کنیا کشیده شده‌است و دارای وسعت حدود ۳۰۰۰۰ کیلومتر مربع است. و دارای زیستگاه‌های متنوع و گونه‌های گوناگون پستانداران می‌باشد.

حیوانات بسیار گوناگونی در این محدوده زندگی می کنند و هر کدام زیبایی ها و شگفتی های منحصر به فرد خود را دارند. در این مستند به مروری مختصر بر زندگی این جانوران پرداخته می شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.