"موشه فیگلین"، معاون رئیس کنست اسرائیل خواستار تسخیر کل نوار غزه و نابودی تمام نیروهای مبارز و حامیان آنها شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه دیلی میل، "موشه فیگلین"، معاون رئیس کنست اسرائیل و عضو حزب حاکم لیکود، حزب بنیامین نتانیاهو، در صفحه فیس بوک خود طرحی 4 مرحله ای  را برای نابودی کامل غزه منتشر کرد. 

او در نامه‌ای خطاب به نخست وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو از یک  برنامه ریزی دقیق برای نابودی غزه - که شامل انتقال ساکنان آن به کشورهای سراسر جهان است – پرده برداشت و خواستار اجرای هرچه سریعتر آن شد.

فیگلین در گام اول به تعریف دشمن اسرائیل پرداخته می گوید: "دشمن استراتژیک اسلام عربی در همه انواع آن است، از ایران  گرفته تا غزه، که به دنبال نابود کردن کل اسرائیل است. دشمن فوری، حماس است. (نه تونل ها، نه راکت، فقط حماس).

او می گوید: یکی دیگر از بخش مهمی طرح او "در اختیار گرفتن کل نوار غزه و نابودی تمام نیروهای مبارز و حامیان آنها است."

فیگلین از نخست وزیر اسرائیل خواسته غزه را به یافا، شهر پر رونق اسرائیل با حداقل تعداد غیر نظامیان متخاصم تبدیل کند. 

در سال 1948 یافا یک شهر فلسطینی بود، زمانی که  این شهر به دست ارتش اسرائیل و شبه نظامیان یهودی جناح راست افتاد، جمعییت عرب این شهر از آن خارج شدند.
در این نامه او از ارتش اسرائیل خواسته در مرز صحرای سینا مناطقی را برای برپایی چادر جهت اسکان موقت ساکنان غزه پیدا کنند، تا این که مقصد هایی برای مهاجرت آنها تعیین شود.

فیگلین می گوید قبل از حمله به غزه با  حداکثر قدرت ،آب و برق این منطقه باید قطع شود.
بخشی از طرح او شامل انتقال ساکنان غزه به دیگر نقاط جهان است.به کسانی که داوطلبانه غزه را ترک کنند کمک اقتصادی نیز خواهد شد.

بر اساس این طرح، کسانی که در برابر ترک خانه های خود مقاومت کنند باید اسنادی دال بر وفاداری به اسرائیل امضا کنند.و در این صورت یک کارت آبی رنگ مشابه ساکنان عرب قدس شرقی دریافت خواهند کرد. سپس قوانین اسرائیل بر کل شهر غزه حاکم خواهد شد و  شهر غزه از نو به عنوان شهرهای توریستی و تجاری اسرائیل بازسازی خواهند شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۰۰:۳۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
این صهیونیست احتمالا داره خواب می بینه.
Iran (Islamic Republic of)
اقا محمد
۲۰:۲۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
احتمالا تا ان زمان اسراییل خودش فرو خواهد پاشید
آخرین اخبار