مدیر کل امورمجلس وزارت ورزش و جوانان گفت : این وزارتخانه از حیث تعداد تذکر و سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بین وزارتخانه‌ها کمترین آمار را دارد .

گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ داوود عزیزی با اشاره به ارتباط خوب و  نزدیک محمود گودرزی و معاونین این وزارتخانه  با نمایندگان مجلس شورای  اسلامی افزود : این تعاملات دو طرفه است و حضور نمایندگان در محل وزارت و متقابلا حضور گودرزی در مجلس شورای اسلامی به طور مستمر انجام می شود .

وی در ادامه در خصوص تیتر روزنامه ورزشی نود باموضوع وزیر ورزش و جوانان یکشنبه در مجلس توضیح می دهد ، گفت : سوال حسینی نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی به این اداره کل ارسال شده است ولی اینکه این سوال در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار دارد و  گودرزی یکشنبه باید در مجلس حضور یابد، صحت ندارد .  

این مقام مسوول در وزارت ورزش و جوانان توضیح داد :کمیسیون تخصصی وزارت ورزش و جواان فرهنگی است  و سوالاتی که مربوط به وزارت ورزش و جوانان است توسط نمایندگان محترم اعلام وصول و به کمیسیون فرهنگی ارائه  می شود .  

وی ادامه داد : این وزارتخانه از حیث تعداد تذکر و سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بین وزارتخانه‌ها کمترین آمار را دارد .  

مدیر کل امور مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانان همچنین در خصوص قرار دادهای بازیکنان و نظر مسولان قوه  مقننه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد : نمایندگان محترم در یک اقدام بی سابقه با جمع آوری 153 امضاء تقدیر و تشکر خود را از اقدام گودرزی و رییس جمهور منتخب مردم اعلام کردند که این نشان از اعلام رضایت نمایندگان محترم در این خصوص است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار