راه اندازی رشته "تکنولوژی آموزشی" در علوم پزشکی به تصویب "وزارت بهداشت" رسید

به همت قطب علمی تکنولوژی آموزشی پزشکی و با مشارکت گروه آموزش پزشکی دانشکده پزشکی، راه اندازی رشته تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور به تصویب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رسید.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، عباس مکارم مدیر گروه آموزش پزشکی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی قطب، تربیت نیروهای توانمند است اظهار داشت: در این راستا با تلاش چند ساله، کوریکولوم(برنامه آموزشی) دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی در این قطب تدوین و  نخستین بار در کشور به تصویب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رسید.
 
 وی با بیان اینکه پس از تصویب، دستورالعمل اجرایی آن از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت به دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است اظهار داشت:‌ دانشگاهها نیز بر اساس ظرفیت و توانمندی می‌توانند برای راه اندازی این رشته اعلام آمادگی کنند.
 
وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی این رشته در دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اعلام آمادگی شده است خاطر نشان کرد:‌ راه اندازی این رشته در دانشگاههای علوم پزشکی کشور از جمله مشهد منوط به تایید نهایی گروه ارزیاب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با توجه به امکانات و تجهیزات آموزشی هر دانشگاه است.
 
مدیر گروه آموزش پزشکی با اشاره به اینکه راه اندازی این رشته گام موثری در تقویت برنامه ریزی و فناوری آموزشی در حوزه پزشکی به شمار می رود افزود: دانش آموختگان گروه پزشکی، کارشناسی ارشد و کارشناسان مرتبط می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند.
 
وی پیش بینی کرد: در صورت تایید گروه ارزیاب وزارت بهداشت، این رشته از سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشجو خواهد پذیرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار