بازیکن پیکان پس از تعویض شدن در بازی مقابل سپاهان در هفته نخست اعتراض کرد و این عمل کار وي را به کمیته انضباطی باشگاه کشاند.

محمد حسین زرندی مدیر رسانه‌ای باشگاه پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: امیر حسین فشنگچی پس از تعویض شدن در بازی مقابل سپاهان نسبت به این تعویض اعتراض داشت البته این اعتراض را با رفتارش نشان داد همین رفتار او موجب شد تا باشگاه تصمیم گیرد او را به کمیته انضیباطی باشگاه معرفی کند.

وی ادامه داد: کمیته انضباطی باشگاه پیکان در مورد فشنگچی تصمیم خواهد گرفت البته فکر می‌کنم که در مرحله نخست جریمه نقدی در انتظار این بازیکن باشد و نه کار دیگری، البته مسائل فنی هم به منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم مربوط می‌شود و اتخاذ تصمیم در مورد این بازیکن با خود اوست.

مدیر رسانه‌ای پیکان گفت: سعی کرده‌ایم این فرهنگ را در باشگاه نهادینه کنیم که مسائل تیم و باشگاه را باید در داخل باشگاه حل کنند و نباید هیچ موضوعی که باعث ایجاد حاشیه می‌شود را رسانه‌ای کنند. امیدوارم با این تفکر بتوانیم حواشی این فصل را تا حد زیادی کنترل شده و کادر فنی را در رسیدن به اهداف تاکتیکی‌اش یاری نماییم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رسانه ، کمیته ، انضباطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار