معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 19، از راه‌اندازی سراهای محلات 2 گانه این منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد.

مهدی حاتمی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 19 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: راه اندازی و تکمیل سراهای محلات 2گانه منطقه 19 در آینده‌ای نزدیک در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش سرانه‌های اجتماعی،‌ فرهنگی،‌ ورزشی و رفاهی در منطقه 19،‌ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان،‌تامین اوقات فراغت شهروندان به ویژه جوانان در دست اجرا است.

حاتمی اظهار داشت: در این طرح معاونت فنی و عمران،‌معاونت اجتماعی و فرهنگی،‌شهرداری نواحی و محلات منطقه 19،‌ شورایاری محلات مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث تکمیل،‌راه اندازی و بهره‌برداری از سراهای محلات 2گانه منطقه 19 در محله رسالت و خانی‌آباد آماده‌باش اکیپ‌های اجرایی فنی و عمران از اقدامات اجرایی این طرح است.

حاتمی خاطرنشان کرد: تملک 37 هکتار از بوستان 180 هکتاری بوستان دانش و طبیعت و ایرانیان تاکنون و تملک  93هکتار از بوستان 180 هکتاری در آینده ای نزدیک، احداث نمادی از استان ها و شهرستان های کشور در بوستان ایرانیان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: محلات ، سرای ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار