تاکنون برای آسفالت مسیر طبس – بشرویه خراسان جنوبی 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است..

هزینه کرد 5 میلیارد ریالی آسفالت مسیر طبس – بشرویه

تاکنون برای آسفالت مسیر طبس – بشرویه خراسان جنوبی 5 میلیارد ریال اعتبار  هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان این مطلب گفت: برای آسفالت مسیر طبس – بشرویه 240 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مالکی با بیان اینکه 50 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده 180 برای ساخت مسیر جدید طبس – بشرویه اختصاص یافت افزود: اعتبارات ماده 180 همان اعتباراتی است که مجلس شورای اسلامی برای تکمیل طرحهای بزرگ نیمه تمام در اختیار نمایندگان هر شهرستان قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون محور اتصال بشرویه به طبس از مسیر 125 کیلومتری روستاهای شهرک امام خمینی (ره) ، اصفاک و ده محمد می گذرد گفت : با احداث مسیر جدید که از روستاهای موردستان ، رقه و خداآفرید می گذرد و کوهستانی است ، مسیر اتصال بشرویه به طبس 50 کیلومتر کوتاهتر می شود .

وی با بیان اینکه طرح حذف کوهستان های 6 کیلومتر از مسیر جدید بشرویه به طبس ، یک ماه پیش به پیمانکار واگذار شده تصریح کرد: با جذب اعتبار اختصاص یافته ، عملیات گسترده خاک برداری این مسیر کوهستانی به زودی آغاز می شود .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی همچنین خاطرنشان کرد: محور جدید بشرویه به طبس تا پایان سال احداث و آسفالت آن نیز پس از اختصاص اعتبارات جدید از ابتدای سال 94 آغاز خواهد شد.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.