مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اسراییل با تکرار دروغهایش سعی در باوراندن آنها به جهان دارد+ پنج تصور نادرست، شرکت هواپیمایی استرالیا مسیر پروازهای خود را از عراق به ایران تغییر داد، بررسی گزارش‌های آژانس درباره پایبندی ایران به توافق موقت و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اسراییل با تکرار دروغهایش سعی در باوراندن آنها به جهان دارد+ پنج تصور نادرست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/9/2474734_140.jpg
همواره درباره جنايات رژيم صهيونيستى به افكار عمومى جهان اطلاعات نادرست داده شده است. تا زمانى كه آمريكا و دولت هاى غربى به حمايت از رژيم صهيونيستى پرداخته و ساليانه ميليون ها دلار كمك نظامى، تسليحاتى و سياسى به اين رژيم نژادپرست كنند، اين خونريزى ها ادامه خواهد يافت.

شرکت هواپیمایی استرالیا مسیر پروازهای خود را از عراق به ایران تغییر داد
بعد از اینکه سازمان هوانوردی فدرال آمریکا حداقل سقف پرواز را از 20 هزار فوت به 30 هزار فوت افزایش داد، شرکت هواپیمایی Qantas استرالیا پروازهای خود بر فراز عراق را متوقف کرد.

بررسی گزارش‌های آژانس درباره پایبندی ایران به توافق موقت
موسسه علم و امنیت بین المللی به بررسی گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره پایبندی ایران به طرح مشترک اقدام و تبدیل ذخایر اورانیوم حدود بیست درصد ایران به شکل اکسید اورانیوم پرداخت.

مقاله جنجالی "تایمز اسرائیل" در مورد نسل‌کشی در غزه که از خروجی‌ها حذف شد+ سند روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل مطلبی با عنوان "وقتی نسل‌کشی مجاز است" منتشر کرد که در آن، یکی از روزنامه‌نگاران این روزنامه پیشنهاد کرده بود کشتن تمامی فلسطینی‌ها اقدامی قابل توجیه است. این روزنامه این مقاله را پس از خشم عمومی، حذف کرد.

مذاکرات آتش بس از فردا آغاز می‌شود / اسرائیل فرمان تخریب سریع تونل‌های غزه را صادر کرد / منابع اسرائيلی از احتمال کشته شدن نظامی ناپديد شده اسرائيلی خبردادند
بیست‌و‌ ششمین روز است که رژیم غاصب صهیونیست از زمین و آسمان فلسطینیان بی‌دفاع غزه را هدف موشک و گلوله قرار می‌دهد؛ این در حالیست که حمله زمینی این رژیم به نوار غزه نیز وارد شانزدهمین روز خود شده است.

تولد سالانه بیش از 1500 نوزاد معتاد در انگلیس
براساس آمار جدید وزارت بهداشت انگلیس، سالانه بیش از 1500 نوزاد معتاد به مواد مخدر در انگلیس متولد می شوند.

"اشکول"و "شاعر هنیگف" هدف اصابت موشک‌های مقاومت قرار گرفتند/130نظامی مجروح اسرائیلی در بیمارستان‌ها

رسانه‌های اسرائیلی از فرود آمدن چهار موشک در شهرک "اشکول" خبر دادند.

داعش،‌ عناصر "نقشبندیه" را در ملأعام اعدام کرد
شماری از تروریست‌های داعش، 7 تن از اعضای گروهک تروریستی نقشبندیه را در یکی از رزمایش‌های خود در نزدیکی مسجدی در سعدیه واقع در 70 کیلومتری شمال شرق بعقوبه اعدام کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار