پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک لیگ ما در هفته اول مرده ، بی‌تحرک، فاقد پویایی و بار فنی بود و نسبت به هفته‌های نخست لیگ‌های قبلی نکته قابل توجهی به چشم نخورد.

ابراهیم آشتیانی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص هفته نخست لیگ برتر فوتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک سال‌های متمادی و فراوانی است که لیگ ما شروع شده است و در هفته‌های اولین بازی خوبی از تیم‌ها ندیده‌ایم و امسال هم چنین اتفاقی افتاد و نکته یا مورد جدیدی رخ نداد.

وی در ادامه افزود: ما باید بدانیم هفته‌های اول لیگ است و تیم‌ها پس از دو ماه استراحت باید تازه نفس وارد بازی‌ها می‌شدند ولی عملا چنین چیزی رخ نداده است. این مسئله که ما خسته بوده‌ایم بهانه خوبی نیست زیرا تیم‌ها بازی انجام نداده‌اند که خسته بوده لحاظ فنی کارایی نداشته باشند.

آشتیانی ادامه داد: ما به هیچ وجه در هفته‌های اول بازی‌های درخشانی ندیده‌ایم چندان دلچسب نبوده است این نکته که اعلام می‌کنند هفته اول هنوز تیم‌ها به ترکیب هارمونی نرسیده‌اند چندان درست نیست و نظر فنی نمی‌تواند باشد زیرا به نظرش هفته‌های اول تیم‌ها با هدف‌تر و با انگیزه‌تر وارد گود لیگ خواهند شد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: باید بدانیم ما دی ماه جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم کی‌روش حداقل 4-5 بازیکن را از دل لیگ بیرون بکشد اما باور کنید امکان این مطلب که بتوان از این جوان‌ها نفراتی را به تیم ملی اضافه کرد وجود ندارد.

وی عنوان کرد: باز هم شاهد لیگ مرده،‌ بی‌تحرک، بی‌نشاط، فاقد هیجان و بدور از هرگونه بازی تاکتیکی بوده است.

آشتیانی در مورد عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس تهران تصریح کرد: تیم فوتبال پرسپولیس به لحاظ فنی بد بازی نکرد و خوب هم به دوندگی پرداخت جوان‌تر هم شده و به میانگین سنی پایین هم رسیده بود و تقریبا به استاندارد لازم دست یافته بود که بطور قطع شاهد نتایج درخشان از تیم پرسپولیس خواهیم بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد عملکرد دایی در بازی نخست مقابل نفت عنوان کرد: به نظر من عملکرد دایی با توجه به روی آوردن به جوان‌ها بسیار ایده‌آل شده است چون هم کار ترکیبی خوب بود و هم از فضاها بیشتر استفاده شد و قدرت پا به توپ هم زیاد بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که لیگ ما از بی‌تحرکی خارج و اصل مهم فوتبال را که روی آوردن به جوانگرایی است را به درستی پیاده کند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: هفته ، نخست ، جوانگرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار