پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظر من ارزش اسطوره‌ها را باید دانست زیرا هیچ گاه شخص علی کریمی را هیچ وقت در فوتبال نخواهیم دید.

ابراهیم آشتیانی در مورد خبر خداحافظی علی کریمی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک علی کریمی یکی از اسطوره‌های خوب فوتبال کشورمان است و بازی‌های خوب وی همیشه در ذهن فوتبال دوستان کشورمان مانده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: باید بگویم «کریمی» اعجوبه فوتبال کشورمان است که به نظر من ما هیچ گاه قدر و ارزش این بازیکن را ندانسته‌ایم.

آشتیانی در ادامه زمان خداحافظی علی کریمی تصریح کرد: به نظر من کریمی باید در سال پیش خداحافظی می‌کرد زیرا تاخیر در خداحافظی وی خاطرات بازی‌های خوب خود را از ذهن مردم پاک و محو نمی‌نمود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: من از خیر خداحافظی کریمی بسیار خوشحال شدم زیرا به نظر من وقتی بازیکن به سن 30-31 می‌رسد باید خداحافظی کند زیرا ضمن میدان دادن به جوان‌ها می‌تواند درعرصه‌های دیگر به فعالیت در عرصه فوتبال بپردازد.

وی به دو جنبه مثبت خداحافظی کریمی پرداخت و اظهار کرد: بدون شک خداحافظی علی کریمی دو جنبه بسیار مثبت داشته یکی اینکه خاطرات بازی‌های خوب در ذهن مردم باقی می‌ماند و عدم اینکه جوان‌ها جای چنین بازیکنانی را خواهند گرفت.

آشتیانی در ادامه در پاسخ به سوال « آیا کریمی با دلخوری از میدان فوتبال جدا شد؟» گفت: به نظر من کریمی با دلخوری از فوتبال جدا شد چنانکه بسیاری از بازیکنان با دلخوری محض از فوتبال خداحافظی کردند به نظر من باید فدراسیون با ارائه بازی‌های خوب و قابل قبول مثل بازی با تیم‌های مشهور خارجی و ارائه عواید بازی در اختیار ایتام و بی‌بضاعت‌ها می‌تواند یاد این بازیکن را نگه داشته و از زحمات ملی این بازیکنان قدردانی به عمل آید.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد: این وظیفه باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال است که از بازیکنان تقدیر کند و این نکته هم مهم است که بازیکن در صورت تمایل می‌تواند در سایر عرصه‌ها به فعالیت مشغول شود یا اینکه در فوتبال بتواند به فعالیت خود بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: برای علی کریمی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر جا که هست در عرصه فوتبال و زندگی موفق باشد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار