به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
؛الهام حاجیان فر گفت: این سامانه تلفنی از سال 1378 و با شماره 148 راه
اندازی شد، اما از سال 1391 شماره آن به 1480 تغییر کرد و همین امر باعث شده
بسیاری از مردم از آن بی اطلاع باشند.
وی راه اندازی این سامانه را گامی موثر در راستای کمک به مشکلات مشاوره ای مردم و جا انداختن فرهنگ استفاده از مشاوره دانست و تاکید کرد: شناساندن این سامانه تلفنی به مردم نیازمند تبلیغات است.
مسئول مرکز مشاوره اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه یادآوری کرد: کارشناسان از ساعت هشت صبح تا 20 شب آن سوی خط های این سامانه پاسخگوی مردم هستند.
حاجیان فر افزود: افراد بعد از طرح مشکلات خود با کارشناسان، مشاوره دریافت می کنند و چنانچه مشکل آنها حل نشود به مراکز مشاوره دیگر ارجاع خواهند شد.
وی تعداد مراکز مشاوره ای که با این بخش همکاری می کنند را یک مرکز دولتی و 15 مرکز خصوصی تحت نطارت بهزیستی دانست که تعدادی از آنها یارانه دریافت می کنند تا هزینه کمتری اخذ نمایند.