مسئول مرکز مشاوره اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با معرفی سامانه تلفنی 1480، گفت: این سامانه با حداقل هزینه پاسخگوی نیازهای مشاوره ای مردم است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛الهام حاجیان فر گفت: این سامانه تلفنی از سال 1378 و با شماره 148 راه اندازی شد، اما از سال 1391 شماره آن به 1480 تغییر کرد و همین امر باعث شده بسیاری از مردم از آن بی اطلاع باشند.

وی راه اندازی این سامانه را گامی موثر در راستای کمک به مشکلات مشاوره ای مردم و جا انداختن فرهنگ استفاده از مشاوره دانست و تاکید کرد: شناساندن این سامانه تلفنی به مردم نیازمند تبلیغات است.

مسئول مرکز مشاوره اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه یادآوری کرد: کارشناسان از ساعت هشت صبح تا 20 شب آن سوی خط های این سامانه پاسخگوی مردم هستند.

حاجیان فر افزود: افراد بعد از طرح مشکلات خود با کارشناسان، مشاوره دریافت می کنند و چنانچه مشکل آنها حل نشود به مراکز مشاوره دیگر ارجاع خواهند شد.

وی تعداد مراکز مشاوره ای که با این بخش همکاری می کنند را یک مرکز دولتی و 15 مرکز خصوصی تحت نطارت بهزیستی دانست که تعدادی از آنها یارانه دریافت می کنند تا هزینه کمتری اخذ نمایند.



برچسب ها: کرمانشاه ، مشاوره ، تلفنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.